حرف خنک در خانواده

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۵:۲۱
کد خبر: ۱۲۵۴۵۲۹
خشم یکی از آفت‌های بزرگ زندگی است که شکاف‌های عمیقی را بین همسران و اعضای خانواده ایجاد می‌کند؛ این روزها کتابی با عنوان «یک لیوان حرف خنک» به بازار آمده است که می‌تواند مانند آب روی آتش، شعله‌های خشم همسران را خاموش کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ این کتاب از جدیدترین آثار نشر مهرستان است و در قالب سه فصل به خشم در خانواده و مهارت‌های کنترل آن می‌پردازد و با زیر عنوان مهارت کنترل خشم در خانواده توسط مجید جعفری هرفته تولید و به چاپ رسیده است.

کتاب یک لیوان حرف خنک با نگاهی متمایز از کتب به چاپ رسیده در این زمینه، در سه فصل کلی به خشم می‌پردازد به‌این‌ترتیب که نویسنده نمایی کلی از خشم و ماهیت آن را ارائه داده است و به همسران کمک می‌کند تا خشم درونشان را به طور کامل بشناسند و در مدیریت آن توانمند شوند. در ادامه نویسنده تلاش کرده است به پیشگیری از خشم بپردازد و در نهایت به خانواده بگوید که چگونه با خشم مواجه شده و آن را هضم و حل کند.

گفتنی است رویکرد این کتاب کاملاً مهارت‌محور است و یک پله بالاتر از کتاب‌هایی با رویکرد روان‌شناسانه قرار گرفته است چرا که در این مسیر دین را نیز دخیل دانسته و برای درمان مسئله، از منابع دینی نیز وام گرفته است.

نظر شما