دعوت شهردار اصفهان از بخش خصوصی برای بهره‌برداری از مرکز همایش‌ها

۱۴۰۰/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۵۹۱۴۰
دعوت شهردار اصفهان از بخش خصوصی برای بهره‌برداری از مرکز همایش‌ها
شهردار اصفهان پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان آماده تحویل به بهره‌بردار است از بخش خصوصی دعوت کرد ضمن بازدید از مجموعه، جهت بهره‌برداری از پروژه برنامه خود را ارائه و مجموعه را برای برگزاری اجلاس‌ها و سمینارها در سطح ملی و بین‌المللی تحویل بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه ۱۹ آبان ماه_ در جلسه بررسی پروژه‌های مهم عمرانی شهر با اشاره به پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان، اظهار کرد: فاز نخست و دوم این پروژه به سرانجام رسیده و امروز مقرر شد برنامه‌ریزی لازم برای اجرای فاز سوم در اسرع زمان انجام شود.

وی با بیان اینکه پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان آماده تحویل به بهره‌بردار است، تصریح کرد: پیش‌بینی شده حتی‌الامکان بهره‌برداری به بخش خصوصی واگذار شود از این رو از تمام کسانی که در سراسر کشور استعداد و توانایی لازم را دارند، دعوت می‌کنیم ضمن بازدید از مجموعه، جهت بهره‌برداری از پروژه برنامه خود را ارائه و مجموعه را برای برگزاری اجلاس‌ها و سمینارها در سطح ملی و بین‌المللی تحویل بگیرند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی و کالبدی پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان به اتمام رسیده و در حال حاضر مباحث نرم‌افزاری پروژه باقی مانده است، ادامه داد: در این بخش نیز باید بهره‌بردار ایده‌پردازی کند.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۹۰ درصد اقدامات کالبدی پروژه انجام شده و ۱۰ درصد باقی مانده نیز تا پنج ماه آینده تکمیل می‌شود.

قاسم‌زاده گفت: در جلسه امروز مقرر شد تمام اقدامات لازم تا قبل از بهره‌برداری کامل پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان هر چه سریع‌تر انجام و برای تحویل به بهره بردار آماده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز