معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

بازگشایی کامل مدارس بر اساس فرم خوداظهاری است

۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۱۱:۳۱:۳۸
کد خبر: ۱۲۶۰۸۴۶
بازگشایی کامل مدارس بر اساس فرم خوداظهاری است
دبیر پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بازگشایی کامل مدارس بر اساس فرم خوداظهاری مدیران مدرسه و تایید ادارات آموزش و پرورش است

محمدرضا ناظم زاده در گفتگو با خبرنگار برنا اصفهان به چگونه فرآیند بازگشایی کامل مدارس و ارائه خدمات آموزشی و پرورشی حضوری اشاره کرد و اظهارداشت: خوداظهاری مدیران مدارس بر اساس شاخص و استاندارهای ابلاغی انجام و پس از تایید ادارات آموزش و پرورش نواحی و شهرستان ها مجوز برای حضور دانش آموزان و برگزاری کلاس های حضوری انجام می شود.

وی بهداشت عمومی مدرسه‌، وضعیت مکانیزه شیرآلات سرویس های بهداشتی و آبخوری ها، رعایت فاصله گذاری در کلاس های درس، تهویه مکان های سر بسته، توجه به سلامت دانش آموزان از جنبه های مختلف جز مهمترین شاخص های خوداظهاری است.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: برای فعالیت حضوری دانش آموزان در مدارس ظرفیت هر کلاس حداکثر 15 نفر است.

وی با بیان اینکه در متوسطه دوم نظری بازگشایی کامل برخی مدارس انجام شده‌ است‌، گفت: الزام و اجباری در واکسیناسیون نبوده اما خانواده ها نسبت به این امر اهتمام داشته باشند که امکان چنین محدودیتی وجود دارد.

ناظم زاده افزود: الزامی برای حضور دانش آموزان در کلاس های درس وجود ندارد و می توانند از ظرفیت آموزش آنلاین و آفلاین و شبکه های آموزشی استفاده کنند.

وی افزود: از اول آذرماه بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه اول را هم همانند شرایط مدارس متوسطه دوم خواهیم داشت.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه تمامی معلمان مدارس واکسینه شده اند، ادامه داد:‌ از میان ۳۹۰ هزار دانش‌آموز متوسطه استان اصفهان که واجد شرایط واکسیوناسیون بودند بیش از 348 هزار نفر دز اول و بیش از 180 هزار نفر دز دوم را نیز تزریق کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز