دیوان عدالت اداری انتخابات هیات بدنسازی اصفهان را باطل کرد

۱۴۰۰/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۸:۱۸
کد خبر: ۱۲۶۱۹۴۷
دیوان عدالت اداری انتخابات هیات بدنسازی اصفهان را باطل کرد
پس از اعلام شکایت یکی از کاندیداها و به دلیل تخلف صورت گرفته، دیوان عدالت اداری پس از ۲۰ ماه رای به ابطال انتخابات هیات بدنسازی اصفهان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام اصفهان یک اسفند سال ۹۸ برگزار شد و در پایان، حسین یارمحمدیان به عنوان رییس هیات بدنسازی اصفهان انتخاب شد.

کسری باقی، محمد جوزدانی، محمد حسامی، فرشید ذکری، قاسم ستاری، مهدی صبوری، سید علی قریشی، سعید کشاورز، محمود گنجوی، مجتبی محمدی، علی ناظری، مهرداد وطنی، حسین یارمحمدیان و فرشته عبدالهی، ۱۴ کاندیدای این انتخابات بودند اما از این تعداد، کسری باقی، فرشته عبدالهی، سعید کشاورز، محمود گنجوی، علی ناظری و مهرداد وطنی در این مجمع حضور نداشتند و محمد جوزدانی و فرشید ذکری نیز انصراف خود را اعلام کردند.

اما پس از برگزاری انتخابات، کسری باقی داور بین المللی بدنسازی ایران و دارنده دفترچه حرفه‌ایی داوری که چندی پیش نیز در مسابقات آرنولد کلاسیک اسپانیا قضاوت داشت، به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست هیات بدنسازی اصفهان، به دلیل عدم دعوت کتبی یا شفاهی به مجمع، اقدام به شکایت نزد دیوان عدالت اداری کرد که در نهایت شعبه ۲۶ تجدیدنظر دیوان عدالت اداری پس از حدود ۲۰ ماه، رای نهایی خود را مبنی بر ابطال انتخابات اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز