هوای اصفهان در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۴:۰۳
کد خبر: ۱۲۶۴۴۲۲
هوای اصفهان در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است
کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ دوشنبه اول آذرماه - درساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۷۵ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _دوشنبه اول آذرماه - در ساعت منتهی به ۹:۳۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۷۵ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در خیابان‌های فرشادی با شاخص ۱۹۸، باهنر ۱۹۷، کاوه ۱۹۷، پروین ۱۹۴، استانداری ۱۹۲، خرازی ۱۸۰، احمدآباد ۱۷۹، ورزشگاه میثاق ۱۷۷، رهنان ۱۶۴، رودکی ۱۶۴، میرزاطاهر ۱۵۸، در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارند و فیض با شاخص ۱۰۲، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر، دانشگاه، جی و انقلاب فعال نیست. همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه مبارکه با شاخص ۸۷ در وضعیت سالم قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است و شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر روی عدد ۷۱ در وضعیت سالم و سجزی با قرار گرفتن روی ۱۵۲ در وضعیت ناسالم برای عموم قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز