​۵۰۰ تن برگ پاییزی از معابر شهر اصفهان طی یک شب جمع آوری شد

۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۷:۲۶
کد خبر: ۱۲۶۹۵۹۰
​۵۰۰ تن برگ پاییزی از معابر شهر اصفهان طی یک شب جمع آوری شد
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با فعالیت شبانه روزی 2500 کارگر شهرداری، بیش از 500 تن برگ پاییزی از معابر شهر اصفهان طی یک شب جمع آوری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی بقایی با اشاره به اینکه حجم برگ های پاییزی که در روز پنجشنبه در خیابان های شهر اصفهان ریخته شده بود، امکان داشت در تردد روز جمعه شهروندان ایجاد مشکل کند، اظهار کرد: از همین رو اتفاق مهمی شکل گرفت و با همه عوامل خدمات شهری شهرداری اصفهان جمع آوری برگ ها انجام شد.

وی با تشکر از زحمات کارگران شهرداری در این زمینه گفت: در این روزها موضوع حمل زباله و نظافت شهر هم در کنار جمع آوری برگ ها وجود داشت و کارگران با ماشین آلات شهرداری غیر از فعالیت های روتین شبانه، به خصوص در حاشیه زاینده رود که برگ های بیشتری جمع شده بود، مشغول کار بودند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: حدود 500 تن برگ طی یک شب جمع آوری شد و این حجم بسیار بالا و در سال های اخیر کم نظیر بوده است.

وی افزود: حدود 250 دستگاه تجهیزات خدمات شهری از شب تا صبح برای جمع آوری برگ های پاییزی فعال بود و در برخی خیابان ها تا چهار نوبت جمع آوری برگ ها صورت گرفت.

*کارگر حادثه دیده شهرداری تحت عمل جراحی قرار گرفت

بقایی بیان کرد: همچنین دو هزار و 500 نفر نیروی خدماتی در سحرگاه جمعه مشغول جمع آوری برگ های شهر اصفهان بودند.

وی با ابراز تاسف از بروز سانحه برای یکی از کارگران شهرداری اصفهان، گفت: متاسفانه یکی از کارگران زحمت کش ما هم اکنون تحت عمل جراحی از ناحیه پا است که امیدواریم با لطف خداوند این عمل با موفقیت انجام شود. از ساعت 2 نیمه شب تا 10 صبح این کارگر مشغول کار بوده است و به خاطر انحراف یک خودرو با سرعت بالا با خودروی حمل زباله برخورد صورت گرفت و متاسفانه پای این کارگر دچار آسیب دیدگی شده است.

نظر شما