حضور فولاد مبارکه با شعار بی نیازی به زاینده رود در نمایشگاه ایران متافو

۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۰۵۰۶
حضور فولاد مبارکه با شعار بی نیازی به زاینده رود در نمایشگاه ایران متافو
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: در این نمایشگاه سعی کردیم با رویکرد و هدف بی نیازی از آب زاینده رود شرکت کنیم.اولین تصفیه خانه پساب خاورمیانه در فولاد مبارکه است.

هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در گفت و گو با خبرنگار برنا از اصفهان ضمن تشکر از حضور خبرنگار برنا از اصفهان در این نمایشگاه اظهار کرد: ما در دستور کار خود سیاستی را قرار دادیم تا بتوانیم از ظرفیت های  مختلف رسانه ای در جهت معرفی شرکت فولاد مبارکه استفاده کنیم. البته این استفاده برای فروش محصولاد نبوده و صرفا به این عنوان است که فولاد مبارکه صنعتی است که در کل کشور منافعی را ایجاد می کند. این منافع در بسترهای اشتغال و مشارکت در پروژه های مهم کشور و همچنین در تولید محصولات است.

وی افزود: باتوجه به این موارد لازم است که مردم و تولید کنندگان از اطلاع کافی برخوردار باشند. تا با این اطلاع رسانی ها افراد مختلفی نیز بتوانند به مجموعه اضافه شوند. یکی از فضا های رسانه ای که میتواند در این موضوع به ما کمک کننده باشد حضور در نمایشگاه ها است.سالیانه نمایشگاه های مختلی را در کشور داریم و در خارج از کشور نیز داشته ایم و سعی کردیم تا در این نمایشگاه ها شرکت کنیم و دستاورد ها و افتخارات و همچنین رکورد هایی که فولاد مبارکه دارد را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که هجدهمین نمایشگاه متافو است هر ساله حضور داشته ایم و امسال با یک رویکرد ویژه تری شرکت کردیم و علت این رویکرد متفاوت شعار سال است که امسال سال تولید پیشتیبانی و مانع زدایی ها است. در این نمایشگاه شرکت فولاد مبارکه به همراه گروه فولاد مبارکه شرکت کردیم و از تمامی بخش هایی که با ما در ارتباط بوده اند و به نوعی سهامدار بوده اند خواسته ایم تا حضور داشته باشند و حضور پر شور وفعالی را در این نمایشگاه ایجاد کردیم که دلیل آن شعار سال و حمایت از تولید ملی است. که فولاد مبارکه این افتخار را دارد که این تولیدات ملی را انجام می دهد.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: از ظرفیت ها محصولات و رکورد های مختلف در این نمایشگاه ارائه می شود. همچنین  دستاورد های مختلف و برنامه توسعه هایی که در آینده در فولاد مبارکه قرار است پیش بینی شود توسط گروه در این نمایشگاه ارائه می شود و قطعا در نمایشگاه های دیگر نیز حضور خواهیم داشت و این افتخارات ملی را ارائه می کنیم. شرکت های مختلف و گروه های دانش بنیان و افرادی که می توانند در زمینه تولید به ما کمک کنند مخاطبین این نمایشگاه هستند. ذی نفع ها و مشتریان ما از این نمایشگاه بازدید می کنند و یک فضای تعاملی بسیار خوبی ایجاد می شود که ما از این فضای تعاملی در جهت پیشبرد اهدافمان استفاده می کنیم.

نباتی نژاد افزود: از پانزدهم به مدت یک ماه فراخوان بزرگ پیمانکاران و تامین کنندگان را داریم که هرچند سال یک بار این فراخوان تکرار می شود. ما در جهت تولید و کارهایی که انجام می دهیم به پیمانکاران و تامین کنندگان مختلف نیاز داریم و به همین دلیل به صورت شکلی فراخوانی را ایجاد کردیم که به مدت یک ماه می توانند به سایت شرکت فولاد مبارکه مراجعه کنند. فرم ها واطلاعاتی  روی سایت وجود دارد که می توانند آن هارا پر کنند و در دایره پیمانکاران و تامین کنندگان ما قرار بگیرند. از دیدگاه دیگری نیز دستاوردی است که به واسطه اعلام این فراخوان و حضور پیمانکاران یک فرصت برابری را بین پیمانکاران برقرار می کنیم.

وی افزود:  این گفته که ما فقط با یک دسته پیمانکاران خاص فعالیت می کنیم کنار می رود و فرصت برابری را بین پیمانکاران ایجاد می کنیم.و عدالت بین تمامی پیمانکاران در کل کشور ایجاد می شود. و این فراخوان می تواند در راستای رونق اقتصادی کشور نقش مهمی داشته و راهگشا باشد. حضور تامین کنندگان و پیمانکارانی که میتوانند با توانمندی خود به تولید ما کمک کنند با این فراخوان این کارانجام خواهد شد.

وی ادامه داد: باتوجه به کمبود و خشکسالی هایی که در اصفهان وجود دارد ما سعی کردیم مصارف خود را از زاینده رود کم کنیم. و در سال های گذشته نیز آنچه که به تولید ما اضافه شده است.مصرف ما نسبت به آب کمتره شده است و این کمتر شدن مصرف آب یعنی بخشی از آب تازه را حذف می کنیم و به جای آن اقداماتی از جمله باز چرخانی آب را انجام دادیم. در حال حاضر هفت تا هشت مرتبه بازگردانی آب در فولاد مبارکه انجام می شود.علاوه برآن پساب 9 شهر را خریدیم و بزرگترین تصفیه خانه پساب خاور میانه در فولاد مبارکه ساخته شده است و در آینده تصمیم داریم که شهر های دیگری که می توانند پساب خود را به ما بدهند خریداری کنیم این پساب ها اکثرا در زمین ها رها میشوند و باعث بروز مشکلات می شود که ما آن هارا خریداری کرده و استفاده میکنیم.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: هرساله خودمان را از آب زاینده رود بی نیاز تر می کنیم و سعی داریم با روش های نوین و استفاده از پساب فولاد را تولید کنیم و به سمت یک صنعت سبز حرکت کنیم. در مجموعه نمایشگاه در این مدت با این شعار آمدیم که هرچند تولید ما بیشتر می شود نیاز خود را نیز از زاینده رود کم کنیم و اشتغال زایی را بیشتر کنیم. در این نمایشگاه کارشناسان ما به مراجعان در زمینه سوالات حوزه استفاده از منابع آبی پاسخگو بوده و هستند.

فراخوان تامین کنندگان و پیمانکاران فولاد مبارکه

وی درباره این فراخوان گفت: فراخوان تامین کنندگان و پیمانکاران شرکت فولاد مبارکه برای شناسایی شرکت های توانمند در سه فاز در ماه های آینده توسط فولاد مبارکه انجام می شود. فاز اول آن که مربوط به فعالیت های خدماتی است از پانزده آذر تا پانزده دی انجام می شود. حسن این کار این است که با این فراخوان شناسایی تمامی شرکت هایی که در حوزه های مرتبط اعلام شده در سایت فولاد مبارکه در کل کشور حضور دارند شناسایی می شوند. حسن این کار برای این تیپ شرکت ها این است که توانمندی و رده بندی شرکت ها مشخص می شود و فولاد مبارکه می تواند به عنوان یک بنگاه تخصصی این شرکت هارا شناساییی وطبقه بندی کند و از توانمندی این شرکت ها در تامین قطعات و تجهیزات خود بهره مند شود. حسن های جانبی نیز این است که شرکت هایی که وارد این فضا می شوند بخشی از توان خود را افزایش می دهند و افزایش توان این شرکت ها به صورت غیر مستقیم روی نقدینگی و جریان نقدینگی شرکت ها تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: همچنین از دیگر محاسن این است که روی اشتغال زایی شرکت ها نیز تاثیر گذار است. علاوه بر این که این فراخوان در فولاد مبارکه انجام می شود به دلیل گستردگی که دارد دیگر شرکت های دیگر صنعت ها نیز مانند نفت و پتروشیمی نیز می توانند الگو برداری کنند ویک جنبش شناسایی تامین کنندگان در کشور رخ دهد.

کلیه پیمانکاران و تأمین‌کنندگان توانمند در معیارهای نیروی انسانی، بازرگانی، مالی و فنی میتوانند تا از ۱۵ آذرماه لغایت ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ نسبت به شرکت در این فراخوان اقدام و پرسشنامه خوداظهاری را در سامانه SRM شرکت فولاد مبارکه به نشانی SRM.MSC.IR ثبت و تکمیل نمایند.

01

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز