حریق گسترده در کارخانه جمیل نخ شهرک صنعتی مورچه خورت

۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۲:۳۸
کد خبر: ۱۲۷۷۷۸۸
حریق گسترده در کارخانه جمیل نخ شهرک صنعتی مورچه خورت
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع حادثه آتش سوزی گسترده در کارخانه جمیل نخ شهرک صنعتی مورچه خورت شاهین شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ منصور شیشه فروش از وقوع حادثه آتش سوزی در یک کارخانه ریسندگی خبر داد و اظهار کرد: حادثه آتش سوزی ساعت 17 و 30 عصر امروز جمعه سوم دی ماه در کارخانه ریسندگی جمیل نخ شهرک صنعتی مورچه خورت شاهین شهر رخ داده که بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: دو دستگاه خودروی اطفا حریق از ایستگاه آتش نشانی شهرک مورچه خورت و دو دستگاه خودرو به همراه نیروهای امدادی از آتش نشانی شاهین شهر به محل حادثه اعزام شده است که نیروهای اعزامی در حال عملیات اطفاء حریق هستند.

وی با اشاره به گستردگی حادثه آتش سوزی ابراز کرد: عملیات اطفای حریق ادامه دارد و در صورت نیاز نیروهای بیشتری به محل حادثه اعزام خواهد شد.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شاهین شهر در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ گفت: به علت گستردگی حجم آتش سوزی تاکنون پنج دستگاه خودرو اطفا حریق از شاهین شهر، دو دستگاه از ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی مورچه خورت و سه دستگاه نیز از اصفهان اعزام شده است.

وی در خصوص جزئیات بیشتر حادثه ابراز کرد: هم اکنون در حال اعزام به محل حادثه هستم و به محض رسیدن به محل حادثه خبر تکمیلی را در اختیار قرار خواهم داد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز