امیرعلی، علی، فاطمه، زهرا و فاطمه زهرا اسامی محبوب اصفهانی‌ها

۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۳:۴۳
کد خبر: ۱۲۷۸۴۰۰
امیرعلی، علی، فاطمه، زهرا و فاطمه زهرا اسامی محبوب اصفهانی‌ها
مدیرکل ثبت احوال اصفهان گفنت: ‌98 درصد از مردم استان کارت ملی هوشمند درخواست کرده اند و فرآیند صدور آن در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ حسین غفرانی کجانی با اشاره به صدور کارت ملی هوشمند و ارائه خدمت بر اساس این کارت هویتی اظهارداشت: 98 درصد مردم استان اصفهان تقاضا خود را ثبت کرده و بخش زیادی نیز کارت ملی دریافت کرده اند و تنها موضوع چاپخانه موجب کاهش سرعت چاپ و توزیع شده است.

وی افزود: بارکرد برگه شناسی صدور و چاپ کارت ملی هوشمند، قابلیت استفاده و شناسایی را برای دستگاه های اداری و دولتی را دارد و امکان احراز هویت از این طریق وجود دارد.

مدیرکل ثبت‌احوال اصفهان  همچنین به وضعیت رشد جمعیت در این استان اصفهان اشاره کرد و گفت: روند روبه رشدی در این خصوص مشاهده نشده و در انتظار نتایج طرح فرزند آوری و بسته‌های تشویقی مجلس شورای اسلامی در این خصوص هستیم.

وی گفت: از سال گذشته تا هشت‌ماهه امسال شاهد آرام‌تر شدن شیب کاهش نرخ ولادت در استان اصفهان هستیم که این شاخص در سال ۹۸ به ۱۶ درصد رسید ولی در سال ۹۹ به هشت درصد و امسال هم کاهشی بوده است.

غفرانی اسامی امیرعلی، علی، فاطمه و زهرا و فاطمه زهرا را از مهمترین اسامی کودکان در استان اصفهان در بین دیگر اسامی بیان کرد که خانواده ها برای فرزندان خود استفاده می کنند.

وی به موضوع مکانیزه سازی اطلاعات و خدمات ثبت احوال اشاره کرد و اذعان داشت: تکنولوژی بر سرعت کار و عملکرد ثبت احوال تاثیر گذاشته و رضایتمندی را افزایش داده است.

وی یادآورشد: دسترسی به اطلاعات سجلی مردم محرمانه بوده و قابل افشا نیست و بر بستر شبکه داخلی تحلیل و بررسی می شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز