غیر حضوری شدن مدارس اصفهان و ۱۲ شهرستان این استان

۱۴۰۰/۱۰/۰۷ - ۱۵:۴۵:۱۰
کد خبر: ۱۲۷۹۵۱۵
غیر حضوری شدن مدارس اصفهان و ۱۲ شهرستان این استان
به علت استمرار شرایط پایدار سکون هوا، فعالیت‌های آموزشی فردا در ۱۲ شهرستان استان اصفهان غیر حضوری شد و طرح زوج و فرد هم در شهر اصفهان از درب منازل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ ایرج حشمتی مدیر کل محیط زیست استان و دبیر کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا امروز در جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا گفت: فعالیت‌های آموزشی در تمام سطوح آموزشی شامل مدارس دولتی، غیر دولتی، استثنایی، مهد‌های کودک و آموزشگاه‌های زبان و علمی و آزاد در اصفهان، شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، دولت‌آباد، زرین‌شهر، مبارکه، فولادشهر، فلاورجان، کاشان، آران و بیدگل و نجف‌آباد و سجزی فردا (چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰) غیر حضوری است.

وی گفت: طرح زوج و فرد هم از درب منازل فردا از ساعت ۶ تا ۲۲ در کلان شهر اصفهان اجرا می‌شود.

رئیس کارگروه استمرار آلودگی هوای اصفهان با بیان اینکه خودرو‌های دودزا و بدون معاینه فنی در تمامی معابر کلان شهر اصفهان و شهرستان‌های همجوار اعمال قانون و فک پلاک می‌شوند، گفت: هرگونه فعالیت عمرانی همراه با آلودگی نظیر خاکبرداری و خاکریزی در کلانشهر اصفهان ممنوع است.

وی گفت: در این مدت فعالیت ورزشی در فضای باز و بوستان‌ها و ایستگاه‌ها ممنوع است.

میانگین کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۵ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم ثبت شده است.

دیروز هم هوا در این کلانشهر ناسالم بود و امروز کلاس‌ها غیرحضوری برگزار و طرح زوج و فرد هم از درب منازل شهروندان اصفهانی اجرا می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز