در پاییز امسال؛ نجات ۱۰۳۱ مورد حادثه توسط آتش نشانی اصفهان

۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۲۸۰۷۹۱
در پاییز امسال؛ نجات ۱۰۳۱ مورد حادثه توسط آتش نشانی اصفهان
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به نجات دو محبوس شده در کوه صفه، گفت: در پاییز امسال هزار و 523 مورد حادثه به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد و هزار و 31 نفر از حوادث نجات پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به نجات دو محبوس شده در کوه صفه، گفت: در پاییز امسال هزار و 523 مورد حادثه به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد و هزار و 31 نفر از حوادث نجات پیدا کردند.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار برنا با اشاره به نجات دو محبوس‌شده در دیواره‎های پرتگاهی کوه صفه اظهار کرد: روز گذشته دو نفر از شهروندان پس از عملیات سنگین و نفس‌گیر در تاریکی شب نجات یافتند. 

وی افزود: در پاییز امسال هزار و 523 مورد حادثه به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد و هزار و 31 نفر از حوادث نجات پیدا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد: دو هزار و 587 مورد عملیات آتش سوزی، امداد ونجات توسط این سازمان در پاییز انجام شد که هزار و 64 مورد از آن حریق و آتش‌سوزی بوده است. 

وی با اشاره به اینکه متوسط زمان رسیدن به محل حریق و حوادث سه دقیقه و 50 ثانیه است، گفت: در پاییز امسال 111 هزار و 774 مورد تماس با سازمان آتش نشانی کلانشهر اصفهان برقرار شده است. 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز