فعالیت سامانه بارش‌زا در اصفهان

۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۰۹:۴۱:۳۶
کد خبر: ۱۲۸۱۲۳۱
فعالیت سامانه بارش‌زا در اصفهان
کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه بارش‌زا از ظهر امروز استان اصفهان را در برمی‌گیرد و تردد در محورهای مواصلاتی با استانهای جنوبی با احتیاط انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا رفیعی، کارشناس هواشناسی، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته دمای شهر اصفهان 16 درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعات به صفر درجه سانتی‌گراد رسید. کاشان با دمای 16 درجه سانتی گراد گرم‌ترین و میمه با منفی 5 درجه سردترین نقطه استان اصفهان بود.

وی افزود: دمای فعلی شهر اصفهان هم صفر درجه سانتی‌گراد است که نسبت به روز گذشته با یک درجه گرمتر شده است.

کارشناس هواشناسی استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه بارش‌زا از اواسط امروز، گفت: در اکثر نقاط استان اصفهان بارش باران و در ارتفاعات با بارش برف همراه خواهد بود. شرایط مه‌آلودگی منجر به اختلال در تردد محورهای مواصلاتی با استانهای همجوار جنوبی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم در کشاورزی به عمل ‌آورده شود، بیان کرد: توصیه می‌شود رانندگان هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رفیعی با بیان اینکه کمینه دما در نیمه شمالی استان اصفهان یک الی 2درجه افزایش می یابد، تصریح کرد:دمای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به 16 درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات به 2 درجه سانتی گراد می رسد. مورچه خورت با دمای 17 درجه سانتی گراد گرمترین و بوئین میاندشت با منفی 3 درجه سانتی گراد سردترین شهر استان اصفهان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز