محورهای غربی استان اصفهان در راس تصادفات جرحی و فوتی

۱۴۰۰/۱۰/۱۲ - ۱۳:۵۴:۵۱
کد خبر: ۱۲۸۱۴۶۱
محورهای غربی استان اصفهان در راس تصادفات جرحی و فوتی
رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در آمار ۹ ماهه تصادفات استان اصفهان، محور غرب ۳۲ درصد، محور شمال ۲۶ درصد، محور شرق ۲۴ درصد و محور جنوب هم ۱۸ درصد از تصادفات جرحی و فوتی را به خود اختصاص داده‌اند که محور غرب بیشترین آمار تصادفات و محور جنوب هم کمترین آمار تصادفات را دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ سرهنگ اصغر زارع با اشاره به آمار تصادفات محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده از آمار تصادفات محورها، با آمار ۳۲ درصدی تصادفات محور غرب در ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ مواجه هستیم.

وی افزود: در آمار ۹ ماهه تصادفات استان اصفهان، محور غرب ۳۲ درصد، محور شمال ۲۶ درصد، محور شرق ۲۴ درصد و محور جنوب هم ۱۸ درصد از تصادفات جرحی و فوتی را به خود اختصاص داده‌اند که محور غرب بیشترین آمار و محور جنوب کمترین آمار تصادفات را دارند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: از نظر تعداد تصادفات فوتی، محور شمال با ۵۳ فقره فوتی بیشترین آمار تلفات و محور شرق با ۳۰ فقره فوتی کمترین آمار تلفات تصادفات محورهای استان اصفهان را به خود اختصاص داده و مهم‌ترین علت بروز تصادفات در استان اصفهان، نداشتن توجه به جلو و حواس پرتی رانندگان است که ۴۸ درصد تصادفات را شامل می‌شود.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: رانندگان هنگام خستگی و خواب آلودگی به هیچ عنوان رانندگی نکرده و در فصل زمستان با تجهیزات کامل رانندگی در جاده‌ها تردد کنند، همچنین از عواملی که منجر به پرت شدن حواس و تمرکز راننده حین رانندگی می‌شود دوری کنند تا زمستان پیش رو منجر به حوادث ناگوار نشود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز