امام جمعه اصفهان: هیچ حکومتی بالاتر از حکومت جمهوری اسلامی نیست

۱۴۰۰/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۶:۴۵
کد خبر: ۱۲۹۱۵۶۹
امام جمعه اصفهان: هیچ حکومتی بالاتر از حکومت جمهوری اسلامی نیست
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: آنچه از تاریخ بشر می دانم این است که دربین حکومت انبیا و اولیا با همه نقص‌ها، هیچ حکومتی بالاتر از حکومت جمهوری اسلامی نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه اصفهان بیان داشت: سخنگوی وزارت  امور خارجه آمریکا پس از سالها تحریم، به صراحت اعتراف می‌کند که ما شکست خورده ایم زیرا فشار حداکثری برای تحریم جمهوری اسلامی خفت بار بوده است.

وی اضافه کرد: البته در کشور نیز ما بی تدبیری‌هایی از مسوولان داشته‌ایم اما مردم کم کاری مسوولان را از دین جدا کرده اند زیرا معتقدند امام(ره) و رهبری راه درست را رفته اند.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت: تاکنون راه سیاست خارجی و داخلی درست بوده است منتها برخی از کسانی که بر صندلی ریاست جمهوری تکیه زده بودند می‌گفتند ما می‌خواستیم به همان مسیر عدالت علی(ع)برویم؛ ولی نشد.

وی بیان داشت: آنچه از تاریخ بشر می دانم این است که دربین حکومت انبیا و اولیا با همه نقص‌ها، هیچ حکومتی بالاتر از حکومت جمهوری اسلامی نیست.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان یادآور شد: همواره دشمن در مقابل انبیا و اولیا بوده و هر چه شعور مردم بالاتر رود قدرت دین بالاتر می‌رود.

وی به فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب و تبیین دین پرداخت و افزود: ایشان به موقع به جهاد تبیین پرداختند و به درستی از مسوولان خواستند همه مسائل  برای مردم تشریح شود.

وی با اشاره به دوران پیروزی انقلاب،افزود:آن زمان بختیار اجازه ورود به امام(ره) را نمی‌داد اما با پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)بعد از ۱۵ سال تبعید به کشور برگشت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان تصریح کرد:دشمنان دیرین ایران با استقرار جمهوری اسلامی، برای همیشه به زباله دان تاریخ رفتند.

وی با اشاره به اینکه امام اعتقادداشتند که در تحریم ها ما به خود باوری می‌رسیم،تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب مردم سختی زیادی کشیدند و در دوران جنگ هشت ساله نیز تعداد زیادی مجروح و شهید دادند که هنوز جانبازان جنگ درد دوران می کشند.

وی ادامه داد: تا کنون نداشته ایم که کشوری همچون ایران در مقابل ابرقدرت‌ها این چنین ایستادگی کند و پس از هشت سال بعد پیروز شود.

آیت الله طباطبایی نژاد گفت:برای نخستین بار در جهان کشوری با دنیای کفر جنگید و پیروز شد و دشمنان به خیال خود فکر می کردند، فراموشی برای مردم پیش می آید.

آیت الله طباطبایی نژاد در پایان گفت که بهمن ماه همیشه برای ما خاطره خوش به همراه داشته است و پیروزی تیم ملی فوتبال یکی دیگر از این خاطره‌های خوش است.

انتهای پیام

نظر شما