لزوم هم‌افزایی مسئولان شهری در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای محلات

۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۳:۱۷
کد خبر: ۱۳۰۲۷۱۲
لزوم هم‌افزایی مسئولان شهری در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای محلات
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه محله‌محوری و نگاه ویژه به محلات کم‌برخوردار در بودجه ۱۴۰۱ نیز مدنظر است، هم‌افزایی مسئولان ارشد شهری در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای محلات می‌تواند ما را به اهداف خود این حوزه نزدیک‌تر کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علی صالحی با اشاره به هم افزایی وکلای مردم و مسئولان ارشد شهری و استانی در پیشبرد برنامه‌های کلان شهر اظهار کرد: در راستای هماهنگی و هم‌افزایی نمایندگان و مسئولان پنجمین جلسه مشترک اعضای شورای شهر، نمایندگان اصفهان در مجلس، فرماندار، شهردار و معاون استاندار برگزار شد.

وی به مهمترین مسائل مطرح شده در این نشست اشاره و بیان کرد: بررسی پروژه‌های مناطق کم‌برخوردار از مهمترین مسائل مطرح شده در این نشست مشترک بود. با توجه به اینکه محله‌محوری و نگاه ویژه به محلات کم‌برخوردار در بودجه ۱۴۰۱ نیز مدنظر است، هم‌افزایی مسئولان ارشد شهری در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای محلات می‌تواند ما را به اهداف خود این حوزه نزدیک‌تر کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رصد و تعیین اولویت رفع نقاط پر خطر، هماهنگی منابع استانی و شهری برای احیای بافت فرسوده نیز از دیگر اولویت‌های مورد بررسی در این نشست بود.

وی به به پیگیری اصلاح بودجه شهرداری‌ها در بودجه دولت نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری‌ها به خصوص در حوزه حمل و نقل نیازمند توجه بیشتر دولت هستند و هماهنگی با نمایندگان مجلس می‌تواند اتفاقات خوبی را برای اصلاح بودجه شهرداری‌ها در بودجه دولت رقم بزند.

صالحی بیان کرد: در این نشست همچنین موضوعات فرهنگی و گردشگری مطرح و گفت‌وگوهای تعاملی پیرامون مسائل کلان اصفهان نیز انجام شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز