نمایشگاه مشاغل خانگی در اصفهان برگزار خواهد شد

۱۴۰۰/۱۲/۱۸ - ۰۶:۴۶:۳۵
کد خبر: ۱۳۰۷۲۴۵
نمایشگاه مشاغل خانگی در اصفهان برگزار خواهد شد
مجری نمایشگاه مشاغل خانگی، تولیدات خوداشتغالی، صنایع و هنرهای‌ دستی (با رویکرد حمایت از کالای ایرانی) اصفهان ۱۴۰۰، از حضور ۲۰۰ مشارکت‌کننده در این دوره از نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مجید قربانی گفت: سومین دوره نمایشگاه مشاغل خانگی، تولیدات خوداشتغالی، صنایع و هنرهای‌ دستی (با رویکرد حمایت از کالای ایرانی) اصفهان ۱۴۰۰، در فضایی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع برگزار خواهد شد، اظهار کرد: صنایع حاضر در این نمایشگاه به چهار دسته صنایع غذایی، صنایع‌دستی و سنتی، منسوجات و پوشاک و صنایع و خدمات وابسته همچون بیمه، آموزشگاه‌ها و ... تقسیم می‌شوند.

 

مجری برپایی سومین دوره نمایشگاه مشاغل خانگی اصفهان افزود: در این دوره از نمایشگاه مشارکت‌کنندگان از استان‌های شمالی، تبریز، همدان، تهران، اصفهان، سنندج و ... حضور دارند.

 

وی اضافه کرد: در ظاهر حدود ۱۵۰ مشارکت‌کننده، اما در اصل نزدیک ۲۰۰ مشارکت‌کننده در این دوره نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 

قربانی با اشاره به هدف از برپایی این دوره از نمایشگاه گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه حمایت از صنایع خوداشتغالی و صنایع کوچک و مشاغل‌خانگی است که بیشتر آنها از اقشار ضعیف جامعه هستند.

 

وی توضیح داد: بیشتر فعالان این حوزه در پی کسب‌وکارهای کوچک هستند و از سوی دیگر بعضاً زنان سرپرست خانوار هستند و همچنین بسیاری دیگر برای کمک درآمد به خانواده خود و یا سرگرمی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

 

به گفته قربانی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی، سازمان صمت، جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استانداری، شهرداری، اداره کل زندان‌ها، خیریه‌ها و ... به نوعی تمام ارگان‌های استان درگیر برپایی این نمایشگاه هستند.

 

مجری برپایی سومین دوره نمایشگاه مشاغل خانگی اصفهان گفت: تنها کمیته امداد امام خمینی(ره) به‌صورت جدی از اعضای خود برای حضور در این نمایشگاه حمایت و بخشی از هزینه‌ها را تقبل کرده است، اما متاسفانه بقیه سازمان‌ها از زیرمجموعه‌های خود حمایت چندانی نکرده‌اند و این یکی از گلایه‌های ماست.

 

وی افزود: به‌طور قطع بازدیدکنندگان سومین دوره نمایشگاه مشاغل خانگی، تولیدات خوداشتغالی، صنایع و هنرهای‌ دستی جهت حمایت از این صنایع، عموم مردم هستند.

 

وی یادآور شد: تمام محصولات و کالاهای عرضه شده در این نماشگاه ایرانی است و در این نمایشگاه فروش محصولات نیز انجام خواهد شد.

 

قربانی گفت: سومین دوره نمایشگاه مشاغل خانگی، تولیدات خوداشتغالی، صنایع و هنرهای‌ دستی ۲۴ تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز