وجود نقاط حادثه خیز در در محورهای مواصلاتی استان اصفهان

۱۴۰۱/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۶:۳۳
کد خبر: ۱۳۱۱۸۱۴
وجود نقاط حادثه خیز در در محورهای مواصلاتی استان اصفهان
استاندار استان گفت: در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نقاط حادثه خیزی وجود دارد که کمک ویژه ای برای ترمیم جاده های کشور و نقاط حادثه خیر داشته و بتوانیم در رفع این نقاط یک کار مثال زندنی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی همزمان با نخستین روز سال جدید و حضور در قرارگاه نوروزی پلیس اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک سال جدید بیان داشت: نیروی انتظامی سال گذشته زحمات زیادی در راه تامین امنیت انجام داد و فراز و نشیب های زیادی داشتند که از همه کارکنان این نیرو تقدیر می شود.

وی افزود: با توجه به فراگیری بیماری کرونا در سال گذشته و مشکلاتی که این بیماری در روند زندگی عادی مردم بوجود آورده بود ، پلیس نیز علاوه بر ماموریت های ذاتی خود در این ماموریت نیز در کنار سایر دستگاه ها وارد عمل شد و انصافا خوب درخشید.

استاندار اصفهان شروع سال جدید خود در کنار ماموران انتظامی را یک توفیق دانست و اظهار داشت: امیدوارم خداوند به ما کمک کند در سال جدید در کنار تمامی دستگاه ها و نیروی انتظامی بتوانیم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم و مشکلات مردمی را رفع کنیم.

مرتضوی با اشاره به اینکه در فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره شد که "وقایع نشان می دهند مسیری که جمهوری اسلامی ایران در آن حرکت می کند مسیر درست است" ادامه داد: با پایداری و مقاومت کشور ما ، مملکت ما نسبت به خیلی از حوادث ایمن شده و حداکثر کاری که دشمن می تواند کند ایجاد مزاحمت و زحمت است نه بیشتر از این که از حضرت آقا و همه مسئولان نظام تشکر می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نقاط حادثه خیزی وجود دارد که کمک ویژه ای برای ترمیم جاده های کشور و نقاط حادثه خیر داشته و بتوانیم در رفع این نقاط یک کار مثال زندنی داشته باشیم.

مرتضوی با اشاره به افزایش مسافرت ها به استان اصفهان و این موضوع که ظرفیت هتل ها و مراکز اقامتی تا 28 اسفند ماه تکمیل شده بود افزود: با برنامه های ریزی های انجام شده توسط نیروی انتظامی شاهد امنیت مطلوب و کم ترین آسیب ها هستیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: با بکارگیری تمام ظرفیت و انرژی خود امنیت خوبی را تامین می کنیم و در نوروز امسال جایگاهی را که در تراز استان اصفهان است به دست می آوریم.

مرتضوی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید را سال "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" نام گذاری کردند که می بایست نگاه ما شعار زده نباشد و با توجه به ظرفیت دانش بنیانی که در استان اصفهان وجود دارد مانند صنایع، شهرک های علمی تحقیقاتی، دانشگاه و دیگر موارد این شعار در استان اصفهان مصداقی جلو برود و پیشراه این حرکت در سطح کشور شویم.

وی تصریح کرد: یکی از مولفه هایی که این شعار را در اقتصاد استان اصفهان ثبیت می کند، امنیت و ظرفیت های انتظامی استان اصفهان است، آنجایی توسعه و سرمایه و اشتغال می آید که امنیت باشد، نسبت ما با فرمانی که رهبری ابتدای سال می فرمایند چیست و در ماموریت خود چگونه این شعار را کمک کنیم و پرچم دار و پیشراه باشیم و در راه محقق شدن اهداف این شعار چکار کنیم.

استاندار استان اصفهان در پایان بار دیگر یاد شهدای انتظامی استان اصفهان را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: از ماموران انتظامی که در ایام تعطیلات امنیت و نظم را تامین می کنند تشکر می کنم ، انصافا کار شما ستودنی است و مجاهدانه و ایثارگونه خدمت می کنید.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز