فعالیت بدون قرارداد برخی کارکنان شهرداری اصفهان در نوروز

۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۱:۳۲:۵۱
کد خبر: ۱۳۱۴۵۳۵
فعالیت بدون قرارداد برخی کارکنان شهرداری اصفهان در نوروز
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی کارکنان بدون قرارداد در ایام نوروز مشغول فعالیت بودند. علاوه بر این قراردادهای کوتاه مدت نیز وجود دارد که باید پایان یابد. این کارکنان باید وضعیت کاری مشخص داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علی صالحی در صحن علنی شورای شهر با اشاره به قراردادهای حجمی در مدیریت شهری اظهار کرد: فاصله میان تمدید قراردادهای برخی کارکنان باید اصلاح شود.

وی افزود: برخی کارکنان بدون قرارداد در ایام نوروز مشغول فعالیت بودند. علاوه بر این قراردادهای کوتاه مدت نیز وجود دارد که باید پایان یابد. این کارکنان باید وضعیت کاری مشخص داشته باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی حقوق‌ها نیز تاریخ مشخصی ندارد و در زمان خاصی واریز نمی‌شود و کارکنان در برنامه ریزی زندگی خود دچار مشکل می‌شوند. بخش‌های مرتبط این حوزه باید به قراردادهای کارکنان نظم ببخشند تا این مشکلات کاهش یابد.

وی با اشاره به آمادگی شهر برای میزبانی از ماه مبارک رمضان گفت: استفاده از مراکز عظیم قرآنی باید در اولویت قرار گیرد تا رونق فرهنگ قرآنی را شاهد باشیم. دستگاه‌های ناظر و متولیان فرهنگی و ارشادی و نهادهای دینی نیز با حضور فعال و موثر خود و با برنامه‌های به روز و متناسب با سلیقه شهروندان اقدامات ارشادی لازم را انجام دهند تا از فضای معنوی شهر کاسته نشود.

صالحی با بیان اینکه مقدمات و پیش نویس طرح استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان تدوین شده است، گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تقویت شرکت‌های دانش بنیان و توجه به حوزه کشاورزی، به دنبال هستیم که در این طرح، ظرفیت‌های مرتبط با این موضوعات به صورت ویژه دیده شود تا شعار سال را عملی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ۲۱ فروردین برای همه مجموعه‌ها از جمله شورا و شهرداری پایان مهلت قانونی برای اجرایی شدن طرح شفافیت است. 

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز