اهمیت تولید ملی با نگاه دانش بنیان

۱۴۰۱/۰۱/۱۴ - ۱۱:۴۵:۱۳
کد خبر: ۱۳۱۴۵۴۴
اهمیت تولید ملی با نگاه دانش بنیان
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشنهاد می‌کنم ستاد خدمات سفر اصفهان در طول سال فعال باشد. اصفهان شهری گردشگری است و نباید مدیریت سفر در اصفهان فصلی و مقطعی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، احمد شریعتی در نطق میان دستور نخستین جلسه علنی سال ۱۴۰۱ و سی و ششمین جلسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بخش‌های مختلف مدیریت شهری و دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در ایام نوروز برای هدایت و اسکان مسافران و پذیرایی از گردشگران خدمات خوبی انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی گفت: پیشنهاد می‌کنم ستاد خدمات سفر اصفهان در طول سال فعال باشد. اصفهان شهری گردشگری است و نباید مدیریت سفر در اصفهان فصلی و مقطعی باشد. 

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهمیت تولید ملی با نگاه دانش بنیان گفت: تسهیلات لازم در این زمینه باید فراهم شود. جذب جوانان تحصیل کرده نیز باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی با تاکید بر لزوم نظارت شورا بر سایر سازمان‌ها نیز بیان کرد: قوه قضائیه و واحدهای نظارتی باید در رابطه با ایجاد تسهیلات بر عملکرد دستگاه‌ها نظارت کنند، به این صورت که کارها پیچیده نشود و چوب لای چرخ مردم گذاشته نشود.

شریعتی با اشاره به مشکلات پرسنلی در مدیریت شهری گفت: در اجرای قوانین دچار مشکل هستیم و باید گفت خیلی‌ها در جای خود نیستند. نیروها در حال هرز رفتن هستند. در این زمینه نباید رفع تکلیف شود. سازمان‌های بالادستی موضوع را بررسی کنند که تصمیمات در به کار گیری نیروها به صورت حزبی و گروهی اتخاذ نشود. 

وی از رئیس جمهور درخواست کرد که سفر به اصفهان را در اولویت قرار دهد و گفت: اصفهان برخوردار نیست، مناطقی در این شهر وجود دارد که از مناطق کم برخوردار هم ضعیف‌تر هستند. در برخی مناطق حاشیه‌ای هنوز فاضلاب وجود ندارد و درخواست می‌کنیم برای حل مشکلات اصفهان در سفر رئیس جمهور تعجیل صورت گیرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز