۱۷ هزار گردشگر نوروزی از سد زاینده‌رود اصفهان بازدید کردند

۱۴۰۱/۰۱/۱۵ - ۰۹:۴۳:۵۵
کد خبر: ۱۳۱۴۸۵۱
۱۷ هزار گردشگر نوروزی از سد زاینده‌رود اصفهان بازدید کردند
مدیر بهره‌برداری و نگهداری از سد و نیروگاه‌های زاینده‌رود و کوهرنگ گفت: آمار بازدیدهای مردمی در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ از سد و تأسیسات سد زاینده رود اصفهان، به مرز ۱۷ هزار نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مجتبی موسوی نایینی اظهار کرد: ایام نوروز امسال ۱۶ هزار و ۷۲۶ نفر از مهمانان نوروزی از سد و سازه سد زاینده رود اصفهان بازدید کردند.

وی افزود: با بستر سازی مناسب امسال بیش از ۱۷ هزار نفر با چهار هزار و ۲۰۰ خودرو در بیشه اطراف سد زاینده رود اسکان داشتند.

مدیر بهره‌برداری و نگهداری از سد و نیروگاه‌های زاینده‌رود و کوهرنگ اضافه کرد: بازدید از سدهای اصفهان از جمله برنامه‌هایی است که در سال‌های اخیر زمینه حضور گردشگران استانی و خارج استانی را در این استان فراهم کرده است.

موسوی نایینی با بیان اینکه هیچگونه آتش سوزی و مشکلی از این دست در سد زاینده‌رود در این ایام گزارش نشد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه حراست و مراقبت‌های لازم به صورت شبانه روزی در این بازه زمانی برای حفاظت از تأسیسات، محیط زیست و امنیت مردم به خوبی صورت پذیرفت.

دریچه‌های سد زاینده‌رود بامداد پنجم فروردین ماه به منظور توزیع آب برای نوبت دوم آبیاری کشت پاییزه کشاورزان شرق اصفهان باز شد و تا اتمام این نوبت جریان رودخانه زاینده‌رود در بازه‌ی شهر اصفهان ادامه دارد.

سد زاینده رود در ۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع شده است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز