فرماندار اصفهان به احیای بافت فرسوده ورود کند

۱۴۰۱/۰۱/۲۲ - ۱۲:۳۵:۰۲
کد خبر: ۱۳۱۷۵۹۸
فرماندار اصفهان به احیای بافت فرسوده ورود کند
رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احیای این بافت نیازمند مدیریت واحد شهری است و از فرماندار می‌خواهیم در این راستا ورود کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مجید نادرالاصلی با اشاره به وضعیت احیای بافت فرسوده اظهار کرد: احیای این بافت نیازمند مدیریت واحد شهری است و از فرماندار می‌خواهیم در این راستا ورود کرده و از ظرفیت‌های مختلف برای این امر استفاده شود.

وی با اشاره به مسئله اشتغال گفت: تعداد زیادی جوان بیکار در اصفهان وجود دارد. این شهر حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مهاجر نیز دارد و وظیفه مسئولان از جمله فرماندار انسجام بخشی به نهادهای مربوط برای ایجاد شغل است که ما نیز در این راستا تلاش می‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به نابسامانی‌های اجتماعی، وضعیت حجاب و سگ گردانی و.. در شهر اشاره و اظهار کرد: امروز شاهد برخی آسیب‌ها در حوزه‌های اجتماعی هستیم که اگر مدیریت نشود مشکلاتی وسیع‌تر ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به سوء مدیریت آبی در حوضه زاینده‌رود گفت: آب مسئله‌ مهمی برای اصفهان است. این روزها می‌بینیم که برای چند روز آب باز می‌شود و به حسب ظاهر رودخانه جریان می‌یابد و فضایی در شهر ایجاد می‌شود. این را ما می‌دانیم و مردم دیگر شهرها نمی‌دانند.

نادرالاصلی بیان کرد: در کشور از اصفهان به گونه‌ای یاد می‌شود که حق این شهر نیست و مسئولان باید این حق را پیگیری کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما