احداث خط ۲ مترو در مرکز توجه شهرداری اصفهان

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۶:۳۷
کد خبر: ۱۳۱۸۶۰۷
احداث خط ۲ مترو در مرکز توجه شهرداری اصفهان
شهردار اصفهان گفت: احداث خط دو قطار شهری، اتمام رینگ چهارم حفاظتی و مرکز همایش‌های بین‌المللی در اولویت فعالیت‌های شهرداری اصفهان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، «علی قاسم‌زاده» امروز چهارشنبه بیست و چهارم فروردین‌ماه، در جلسه بررسی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری که در دفتر تجهیز کارگاه مرکز توانمندسازی باغ فدک برگزار شد، اظهار کرد: همفکری و تبادل‌نظر بخش‌های مختلف شهرداری با مدیران پروژه‌های عمرانی، اجرای طرح‌های نیمه‌تمام را تسریع می‌بخشد.

وی با اشاره به احداث رینگ چهارم حفاظتی افزود: نقطه آغاز این پروژه بزرگ در منطقه 15 شهرداری در محله خاتون‌آباد است که در این جلسه مقرر شد تدابیری برای تسریع در آزادسازی این محور اندیشیده شود تا پروژه هر چه زودتر تکمیل شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

شهردار اصفهان به پروژه تقاطع شهدای ورزشکار فرزانگان اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین مشکل پیش‌روی اتمام و پیشرفت این پروژه، مباحث مربوط به جابه جایی تأسیسات زیرساختی همچون خطوط گاز، برق، آب و فاضلاب است.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد با سازمان آب و فاضلاب تعامل برقرار شود تا حداکثر ظرف چهار ماه، خطوط فاضلاب جابه جا شود و این پروژه به اتمام برسد.

قاسم‌زاده با اشاره به احداث مرکز جامع توانمندسازی باغ فدک خاطرنشان کرد: احداث این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد، در این راستا در خصوص تعیین بهره‌بردار این مرکز، نحوه دیوارکشی حفاظتی به دور این مرکز، اجرای ساختمان اداری و اصلاح دقیق محوطه، بحث و تبادل نظر انجام گرفته و در نهایت، تعیین تکلیف شد.

وی در توضیح مهم‌ترین پروژه‌های شاخص عمرانی که شهرداری اصفهان اهتمام ویژه‌ای برای تکمیل و اتمام آن‌ها دارد، تصریح کرد: احداث خط دو قطار شهری، اتمام رینگ چهارم حفاظتی و مرکز همایش‌های بین‌المللی در اولویت فعالیت‌های شهرداری اصفهان قرار دارد و در این راستا، پیگیری‌های خاصی در این زمینه خواهیم داشت.

شهردار اصفهان تاکید کرد: البته این بدان معنی نیست که نسبت به دیگر پروژه‌های عمرانی بی‌تفاوت باشیم، قطعاً در سال 1401 از سوی شهرداری اصفهان پروژه‌های عمرانی جدیدی آغاز خواهد شد که فضاهای جدیدی را به شهر تقدیم می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما