تحقق توسعه ملی پایدار با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ممتاز گردشگری اصفهان

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۱۷:۳۶:۴۷
کد خبر: ۱۳۱۹۸۳۹
تحقق توسعه ملی پایدار با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ممتاز گردشگری اصفهان
استاندار اصفهان: ظرفیت های ممتاز گردشگری جهان موزه اصفهان، فرصتی بی بدیل در راه تحقق توسعه ملی پایدار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، شورای امور بین‌الملل استان اصفهان، به ریاست استاندار اصفهان برگزار شد. 

سید رضا مرتضوی، ضمن تبریک ولادت با سعادت دومین اختر تابناک آسمان عصمت و طهارت، حضرت امام حسن مجتبی (ع)، بر لزوم پیگیری و ضرورت کارآمد برنامه ریزی آینده نگرایانه برای استان، به منظور استفاده از فرصت های بالفعل و بالقوه جاری همچون موضوع برگزاری جام جهانی فوتبال قطر، در سالجاری تاکید کرد و افزود: این رویداد بزرگ برای کشور ما و استان اصفهان یک فرصت ویژه است که می تواند در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و گردشگری و ... تاثیرگذاری خاصی در پی داشته باشد.

مقام عالی دولت در استان، در ادامه اظهار داشت: بر طبق برآورد های صورت پذیرفته و تحقیقات حاصل شده، گسترش گردشگری پایدار در چارچوب قانون می تواند در آینده استان نقش بسیار کارآمد و پررنگ ایفا می نماید.

وی، توسعه صنعت گردشگری پایدار و صنایع دستی و صنایع هایتک را بسیار مهم ارزیابی نمود و تصریح کرد: استفاده از تجربیات موفق دیگر کشورها، می تواند به صورتی کارآمد زمینه ساز رونق صنایع د‌اخلی، گسترش همکاری های بین المللی و تعاملات فرهنگی شود.

استاندار اصفهان، در پایان بر لزوم هم افزایی فراگیر همه نهادها و دستگاه‌های ذی ربط و آماده سازی زیرساخت های فرهنگی، آموزشی و خدماتی و عزم همگانی برای گسترش گردشگری پایدار تاکید کرد و افزود: با توجه به محدودیت های انرژی در کشور، نهال نورسته گردشگری و صنایع هایتک باید مراقبت و محافظت شود تا به فرآیند توسعه پایدار سرعت دو چندان بخشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز