تاکید استاندار اصفهان بر پاسخگویی شفاف، قانع کننده و صریح به مردم

۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۲۱:۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۳۲۰۳۳۰
تاکید استاندار اصفهان بر پاسخگویی شفاف، قانع کننده و صریح به مردم
نخستین ملاقات چهره به چهره دکتر مرتضوی استاندار اصفهان در سال ۱۴۰۱ شمسی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سید رضا مرتضوی در برنامه های امروز عصر خود در فضای استانداری میزبان مردم استان در نشستی صمیمانه و مردمی حضور داشت.

 نماینده عالی قوه مجریه در استان اصفهان، در این آیین بر اهمیت گفتگوی رودر رو میان مردم و کارگزاران دستگاه های اداری و اجرایی و مقابله مجدانه از مطول شدن رسیدگی به درخواست های مردمی اشاره نمود و بر مقابله قاطعانه و مجدانه دولت مردمی سیزدهم در موضوع اطاله درخواست های مردمی و ارائه پاسخگویی شفاف، قانع کننده و صریح تاکید مصرح نمود.

 وی، با بیان اینکه در اولین جلسه ملاقات مردمی در سال جدید به مشکلات متقاضیان رسیدگی می شود، تصریح کرد: استانداری استان اصفهان و همه واحدهای ستادی و صفی زیر مجموعه آن مجدانه پیگیری حل مشکلات و سامان بخشی به دغدغه های مردمی هستند. در دولت مردمی سیزدهم خدمت خالصانه و میدانی سرلوحه همه اقدامات و فعالیت های همه خادمین مردم است.

 مقام عالی دولت در استان اصفهان، ضمانت اجرای مطالبات مردم در این جلسات را ممارست و همدلی و پیگیری در حل مشکلات مردم دانست و اضافه کرد: فرمانداران شهرستان های تابعه، مکلف هستند در ملاقات های مردمی به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم باشند و در ادامه اشاره نمود: روند سفرهای شهرستانی نیز همچون گذشته ادامه می یابد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز