اهمیت ارائه آمارهای دقیق از میزان متکدیان، کودکان کار و معتادان متجاهر اصفهان

۱۴۰۱/۰۱/۲۹ - ۲۱:۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۳۲۰۳۳۱
اهمیت ارائه آمارهای دقیق از میزان متکدیان، کودکان کار و معتادان متجاهر اصفهان
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان: احداث و اجرای مجتمع های اردوگاهی برای سامان بخشی به متکدیان استان موضوعی ضروری و الزامی است

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ستاد ساماندهی متکدیان و کودکان خیابانی به ریاست مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان برگزار شد.

مسعود مهدویان ‌فر در این نشست بر اهمیت ارائه آمارهای دقیق و جامع نگر از میزان متکدیان، کودکان کار و معتادان متجاهر تصریح کرد و افزود: می‌بایستی مجتمع های اردوگاهی و مرکز نگهداری کودکان کار، متکدیان، معتادان متجاهر هرچه سریع تر ایجاد و تجهیز شود.

وی، با بیان اینکه ضروری است که این مجتمع های اردوگاهی در شهرستان ها به صورتی جامع ایجاد و استقرار یابد، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری و کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیران، سازمان های مردم نهاد و مردم به منظور معاضدت و مساعدت از این مجموعه ها بسیار ضروری و راهبردی است.

مهدویان فر، متذکر شد: استانداری اصفهان نیز به عنوان حامی و تسهیل گر در کنار نهادها و دستگاههای ذی ربط به جهت هم افزایی و همکاری همگرایانه در رفع معضل متکدیان و معتادان متجاهر مجدانه حاضر می باشد.

انتهای پیام

نظر شما