آغاز فعالیت میز خدمت مدیریت شهری در نماز جمعه اصفهان

۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۱۳:۳۶:۵۲
کد خبر: ۱۳۲۱۵۴۸
آغاز فعالیت میز خدمت مدیریت شهری در نماز جمعه اصفهان
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: میز خدمت مدیریت‌ شهری از دوم اردیبهشت‌ماه در مصلای‌ نماز جمعه برای ۹ منطقه شهرداری اصفهان فعال است تا شهروندان این مناطق بتوانند درحوزه‌های شهری مسائل و مشکلات محل زندگی خود را با اعضای شورای اسلامی شهر جهت پیگیری بیشتر مطرح کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علی صالحی با اشاره به فعالیت میز خدمت مدیریت شهری در مصلای نماز جمعه اصفهان، اظهار کرد: در گذشته دیدارهای شهروندان در مساجد یا در شهرداری مناطق با مسئولان برگزار می‌شد و شهروندان به صورت هفتگی در ارتباط با اعضای شورای اسلامی شهر مسائل و مشکلات مناطق سکونت خود را مطرح می‌کردند.

وی با بیان اینکه از دوم اردیبهشت ماه میز خدمت مدیریت شهری در نماز جمعه اصفهان برای ۹ منطقه شهرداری اصفهان فعال است، ادامه داد: با این حرکت تلاش می‌شود تا ارائه خدمات بی‌واسطه به شهروندان اتفاق بیفتد و اگر مسائلی دارند و قبلاً با مراجعه به شهرداری‌های مناطق آن را مطرح کردند، اما به نتیجه نرسیده است، می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و در یک گفت‌وگوی مستقیم با مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر مسائل منطقه خود را مطرح کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: فعالیت این میز خدمت در ادامه جلسات مردمی است از جمله جلسه‌هایی که در ماه رمضان در مساجد سطح شهر، کمیته‌های نظارتی که در هفته در مناطق شهرداری با حضور اعضای شورای ششم و دیدارهای مردم انجام می‌شود، البته اعضا در سایر ایام هفته نیز در مساجد و محلات و مرکز تجمع مردم حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: شورای ششم اصفهان دنبال این هدف است که با کوتاه کردن فرایندهای اداری و کاغذبازی‌های مرسوم بتواند زمان رسیدگی به پرونده‌ها و موضوع‌های مردمی را کاهش دهد.

صالحی با تاکید بر اینکه به طور یقین اصلاح فرایندها از جمله الکترونیکی و غیرحضوری شدن بسیاری از آن‌ها در حوزه شهرسازی شهرداری می‌تواند روند خدمت‌رسانی به شهروندان را تسریع کند، گفت: از آنجایی که با حجمی از مسائل انبارشده از گذشته همراه هستیم علاوه بر اصلاح‌هایی ساختاری که در رابطه با مسائل درون و بیرون از شهرداری اتفاق می‌افتد شورای ششم اصفهان به دنبال این هدف است تا با تقویت ارتباط مردمی اعضای شورای اسلامی شهر بخشی از مشکلات شهروندان را کاهش دهد.

وی اظهار کرد: با این اتفاق شورای ششم اصفهان می‌تواند به عنوان یک متغیر مؤثر بر کیفیت زندگی در شهر اصفهان تأثیرگذار باشد، این هفته روز جمعه دوم اردیبهشت‌ماه بعد از اقامه نماز میز خدمت مدیریت شهری اصفهان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر فعال خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در این میز خدمت موضوعات ۹ منطقه از جمله مناطق یک، سه، چهار، پنج، شش، هفت، ۱۰، ۱۳، و ۱۴ از ساعت ۱۲ ظهر با حضور مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر رسیدگی خواهد شد و شهروندان در این مناطق می‌توانند با مراجعه به محل میز خدمت در نماز جمعه اصفهان در مصلای اقامه نماز جمعه مسائل منطقه سکونت خود را مطرح کنند.

وی ادامه داد: مدیریت‌شهری تلاش می‌کند از هفته آینده این اتفاق را در سایر نماز جمعه‌هایی که در جنوب، شمال، غرب و شرق شهر اصفهان برگزار می‌شود، نیز بین شهروندان برای تعامل بیشتر و رسیدگی به مشکلات مردمی و خدمت بهینه اجرایی کند.

صالحی در خصوص اطلاع‌رسانی این موضوع مهم به شهروندان، گفت: از طریق مختلف مانند مساجد، معتمدان محلی و رسانه‌ها تلاش شده است اطلاع‌رسانی به شهروندان انجام شود و شهروندان این مناطق اگر در حوزه‌های شهری مسئله‌ای دارند می‌توانند روز جمعه در میز خدمت شهرداری حضور یابند و مسائل مناطق محل سکونت را برای پیگیری بیشتر مطرح کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز