محرم نویدکیا: امشب با ریسک کردن نتیجه گرفتیم

۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۳۲۱۶۲۳
محرم نویدکیا: امشب با ریسک کردن نتیجه گرفتیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی تیمش در مقابل پاختاکور در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما تنها به خاطر ریسکی که کردیم نتیجه گرفتیم و تا لحظه آخر منتظر بودیم ریسکمان جواب بدهد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازاصفهان،‌ محرم نویدکیا پس از پیروزی تیمش در مقابل پاختاکور در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم گفت: امشب ریسک بزرگ کردیم و روی قسمت های چپ و راست تیم پاختاکور سعی در کنترل داشتیم که در تعویض هایمان هم این نفوذ مشعود بود.

وی افزود: همیشه گفته ام واقعیت فوتبال این است که چیزی از قبل مشخص نیست و ممکن بود ما این بازی را ببازیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: ما تنها به خاطر ریسکی که کردیم نتیجه گرفتیم و تا لحظه آخر منتظر بودیم ریسکمان جواب بدهد.

وی تصریح کرد: تیم پاختاکور امشب توپی را به تیرک دروازه ما زد و یکی دو موقعیت خوب گل زدن نیز داشتند و این همان قابل پیش بینی نبود فوتبال است و از همینجا با تمام وجود به پاختاکور به دلیل بازی فواق العاده خوبی که انجام داد تبریک می گویم.

نویدکیا در پایان نسبت به بازی بعدی تیمش بیان داشت: هرگز آرزوی برد و باخت تیمی را نداشتم و همواره اجازه دادم بازی تمام شود و برای تیم خودم تصمیم گرفتم؛ معتقدم ما وظیفه داریم با همه وجودمان برای بازی آخر خودمان را آماده کنیم.

انتهای پیام

نظر شما