ظرفیت بالای ورزش‌های هوایی اصفهان در جذب گردشگر و ایجاد اشتغال

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۷:۲۶:۰۹
کد خبر: ۱۳۲۴۵۰۸
ظرفیت بالای ورزش‌های هوایی اصفهان در جذب گردشگر و ایجاد اشتغال
فرماندار اصفهان: ورزش های هوایی ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر در حوزه اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال است که ضروریست تا در این خصوص تعاملات لازم صورت پذیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در نشستی با هیأت ورزش های هوایی استان، با بیان اینکه ما ورزش های هوایی را به عنوان ورزش هایی لذت بخش و کاربردی می شناسیم، اظهار داشت: از این ورزش می توانیم در سایر مجموعه ها نیز غیر از بعد ورزشی آن استفاده کنیم و ترویج این ورزش بسیار با ارزش است.

فرماندار اصفهان ورزش های هوایی را ظرفیتی خوب و استفاده از آن بالاخص در مواقع بحران را بسیار حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: باید نگاه خود را نسبت به اینگونه ورزش ها تغییر دهیم و این مهم مستلزم همت هیأت ورزش های هوایی برای اطلاع رسانی در این خصوص و همچنین حضور مسئولان برای مشاهده ابعاد مختلف ورزش های هوایی از نزدیک است.

احمدی افزود: دست اندرکاران ورزش های هوایی بایستی محدودیت های موجود را بپذیرند و درراستای تنویر افکار عمومی و مسئولین بکوشند.

وی تصریح کرد: ورزش های هوایی ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر در حوزه اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال است که ضروریست تا در این خصوص تعاملات لازم صورت پذیرد.

فرماندار اصفهان عدم شناخت کافی و برخی آسیب های دیده شده در بعضی نقاط حساس را از علل اصلی محدودیت ها و موانع موجود در مسیر ورزش های هوایی برشمرد و عنوان کرد: با طی کردن فرآیندهای لازم و شناخت کافی از ورزش های هوایی حتی بعضی از دستگاه های نظارتی نیز می توانند با اطمینان خاطر در مأموریت های خود از آن استفاده کنند.

احمدی افزود: دست اندرکاران ورزش های هوایی برای برخی از مناسبت های ملی و مذهبی ایده هایی را طراحی کنند و بدین ترتیب بستر لازم را برای معرفی و شناخت بیشتر عموم از این ورزش ها فراهم سازند.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداری نیز در صورت نیاز آماده انجام هرگونه هماهنگی و همکاری لازم برای فعالیت ورزش های هوایی است.

انتهای پیام

نظر شما