نویدکیا: بازی مهم وسنگینی برای هر دو تیم در پیش روست

۱۴۰۱/۰۲/۱۳ - ۲۰:۵۶:۵۳
کد خبر: ۱۳۲۵۳۷۷
نویدکیا: بازی مهم وسنگینی برای هر دو تیم در پیش روست
سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان در خصوص مصاف تیمش با استقلال گفت: هر دو تیم به امتیاز کامل این بازی احتیاج دارند،استقلال برای تثبیت صدرنشینی و ما نیز برای بهتر کردن شرایط و نزدیک کردن خود به دو تیم بالای جدول به امتیاز آن نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، محرم نویدکیا شامگاه ( سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه) در نشست خبری پیش از بازی تیمش در مقابل استقلال تهران اظهار کرد: فردا با تیم صدرنشین لیگ بازی داریم، تیمی که نتایج بسیار خوبی گرفته است با این نتایج استحقاق صدرنشینی را دارد.بازی سنگین و فوق العاده مهمی برای هر دو تیم خواهد بود.

وی افزود: هر دو تیم به امتیازات کامل این بازی احتیاج دارند،استقلال برای تثبیت صدرنشینی و ما نیز برای بهتر کردن شرایط و نزدیک کردن خود به دو تیم بالای جدول به امتیاز آن نیاز داریم.

وی ادامه داد: همیشه بازیهای این دو تیم جذاب و دیدنی بوده است و امیدوارم فردا نیز این اتفاق تکرار شود.

سرمربی تیم سپاهان با ابراز خرسندی از حضور مجدد هواداران در استادیوم نقش‌جهان گفت: فکر  می کنم بعد از دو سال دوباره شاهد حضور هواداران هستیم تا بازی تیم خود را از نزدیک ببینند و دوست داشتیم زودتر این اتفاق رخ می داد،اما باز هم جای خوشحالی است که فردا آنها را خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی در خصوص شرایط روحی و روانی تیمش و نگرانی هواداران در این زمینه اظهار کرد: تیمهای بزرگ نیازی نیست که از نظر روحی و روانی با بازیکنان خود کار کنند. درست است که یک تورنمنت بزرگ را از دست دادیم، ولی این بازیکنان تجربه بازی ها را داشتند و از  نظر روحی و روانی خود را آماده بازی بزرگی خواهند کرد.

وی خصوص بازی در مقابل یکی از تیمهایی که بهترین خط دفاع را دارد و موقعیت سازی و موقعیت سوزی تیمش در طول لیگ خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم تیمی که موقعیت سازی خوبی می کند یعنی مسیر خود را به خوبی می رود  و اینکه گاهی موقعیت ها گل نمی شود نیاز به تمرینات بیشتر دارد و همچنین بازیکنان ضربات آخر را راحت تر بزنند و خیلی سعی در خیلی اصرار در دقیق زدن ضربات اخر نداشته باشند.

نویدکیا تاکید کرد: تیمی ضربات آخر را بهتر بزنند و موقعیت های زیادی در بازی ایجاد کند خوب است و می توان به آینده آن امیدوار بود.

وی در پاسخ به میزان آمادگی بدنی بازیکنانش بعد از یک تورنمنت سخت و فشردگی برنامه لیگ، گفت: شرایط جسمانی بازیکنانم خوب است و آن گونه که آنها را با GPS چک کردیم شرایط بدی ندارند، از نظر فاکتورهای بدنی؛ اما باید قبول کنیم ۶ بازی پشت هم و با فاصله ۳ روز برای بازیکنان بسیار سخت است.

وی ادامه داد: این مسئله ممکن است برای تیمهای دیگر از جمله استقلال هم وجود دارد که در این مدت رقابتی نداشتند   فکر می کنم یکی دو هفته اول شاید مشکلات جزیی باشد؛ اما در ادامه به ثبات برسند.

وی خصوص تقابل سید حسین حسینی  که در ابتدای فصل پیشنهاد بازی در سپاهان داشت و رشید مظاهری در سپاهان اضافه کرد: این مسئله مربوط به گذشته است و دوست ندارم در مورد آن صحبت کنم. حسینی تصمیم گرفت در استقلال بماند و من به او احترام گذاشتم. در فوتبال هر تصمیمی ممکن است گرفته شود و برای من چندان مهم نیست و به عقب برنمی‌گردم.

نویدکیا همچنین در ارتباط با تغییر در ترکیب تیمش با توجه وضعیت موجود گفت:  نتایج درخشانی نگرفتیم که بخواهم از آن دفاع کنم و همیشه هم سعی کردم درباره واقعیت‌ها صحبت کنم و دوست ندارم  از لحاظ نوع بازی تغییرات زیادی داشته باشیم و همیشه دلم می‌خواست تیمم سبک خاصی را بازی کند.

وی افزود:  در تمام دنیا هیچ تیمی فقط با 11 بازیکن بازی نمی‌کند و همیشه مربیان چالش انتخاب نفرات را دارد و من هم خوشحالم چنین بازیکنانی دارم چون باید فکر کنم تا آن‌ها را انتخاب کنم.

دو تیم سپاهان و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا(پنج‌شنبه) ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان یا حضور هواداران دو تیم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز