فرهاد مجیدی: شرایط سپاهان از ما بهتر بود

۱۴۰۱/۰۲/۱۴ - ۲۰:۴۴:۴۴
کد خبر: ۱۳۲۵۵۲۶
فرهاد مجیدی: شرایط سپاهان از ما بهتر بود
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تیم ما ۲۱ روز بازی نکرده بود و تیم سپاهان شرایط بهتری نسبت به ما داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، فرهاد مجیدی شامگاه ( چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه) در نشست خبری پس از بازی با سپاهان که با تساوی یک بریک به پایان رسید، اظهار کرد: خیلی زود به هدفی که داشتیم رسیدیم و یک گل زدیم ولی متاسفانه گل بدی هم دریافت کردیم اما تیم ما در نیمه دوم بهتر بازی کرد.

وی افزود:  سپاهان جزو تیم های بسیار خوب است و مقابل این تیم باید با برنامه بازی کرد چرا که بازیکنان تعیین کننده و بسیار قابلی دارد که می توانند حتی نتیجه بازی را عوض کنند.

مجیدی تصریح کرد: از عملکرد تیمم بسیار راضی هستم و بازکنان استقلال امروز فوق العاده بودند؛ این نکته را بگویم که تیم ما ۲۱ روز بازی نکرده بود و  تیم سپاهان شرایط بهتری نسبت به ما داشت. آنها در شرایط بازی بودند و تیم ما خوب بازی کرد که اگر خوش شانس بودیم  می توانستیم از موقعیت های خود استفاده کنیم به پیروزی برسندمیرسیدیم.

وی بیان داشت: ما به دنبال ثبت رکورد و این حواشی نیستیم چرا که هدف ما قهرمانی است و امیدوارم که با تلاش مدیریت باشگاه حمایت هواداران و تلاش بازیکنان بتوانیم به هدفی که داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از نظر من  هیچ چیزی تمام نشده است، حتی اگر پیروز هم بودیم باز هم می گفتم که پنج بازی باقی مانده که همگی حساس است بنابراین از بازیکنانم درخواست دارم تمام بازی های باقیمانده را با جدیت بازی کنند و تا پنج فینال باقی مانده را با موفقیت پشت سر بگذاریم. 

مجیدی با بیان اینکه از عملکرد خط دفاعی راضی هستم گفت: روزبه چشمی و عارف غلامی و سایر بازیکنان دفاع به خوبی عمل کردند ، فراموش نکنید که سپاهان مهاجمان بسیار خوبی دارد.

وی در خصوص دریافت کارت زرد محمد حسین حسینی اظهار کرد: مشکلی در این خصوص نداریم چرا که از نظر من حسینی و رضایی می توانند فیکس تیم ملی شوند و در جام جهانی حضور داشته باشند؛ رضایی دروازه بان بسیار خوبی است و مطمئنم با حمایت بهزاد غلامپور در کنار حسینی در آینده حرفهای بسیاری برای گفتن دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز