استاندار اصفهان: بوئین و میاندشت یکی از تاثیرگذار ترین مناطق گردشگری استان است

۱۴۰۱/۰۲/۱۵ - ۱۲:۳۲:۳۷
کد خبر: ۱۳۲۵۶۶۰
استاندار اصفهان: بوئین و میاندشت یکی از تاثیرگذار ترین مناطق گردشگری استان است
ششمین سفر شهرستانی دکتر مرتضوی استاندار اصفهان به شهرستان بویین و میاندشت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، استاندار اصفهان در ششمین سفر شهرستانی خود به شهرستان بوئین و میاندشت، نخست با حضور در گلزار شهدای بوئین و میاندشت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با معتمدین منطقه در خصوص ضرورت تعهد در قبال آرمان های رفیع انقلاب اسلامی و خدمتگزاری صادقانه به مردم تاکید کرد.

شهیدان موجب جاودانگی، ایجاد قدرت و حیات در کالبد جامعه هستند

مرتضوی استاندار اصفهان در آیین ادای احترام به شهدا و امام شهدا (ره)، خاطر نشان کرد: شهدا با بذل جان خویش از اسلام عزیز و خاک و ناموس وطن دفاع کردند. آثار و برکات و دستاوردهای خون شهدا بسیار ژرف و اثرگذار است.

وی گفت:برکت خون مطهر شهداء عظمت ایران اسلامی را متزاید کرده است.

نماینده عالی دولت در استان، تاکید کرد: همه ما باید همواره نسبت به حفظ دستاورد های انقلاب توجه ویژه ای داشته باشیم و همیشه خود را در مسیر شهدا قرار دهیم.

تسهیل در سامان بخشی به مسائل و مشکلات همگانی در دولت سیزدهم

 سید رضا مرتضوی  در ادامه سفر خود به شهرستان بوئین و میاندشت از دانشگاه پیام نور این شهرستان و نیز  از ورودی حادثه خیز بوئین میاندشت، ناحیه صنعتی داشکسن و مجموعه ورزشی انقلاب، مجتمع فرهنگی و ساختمان در دست تکمیل فرمانداری شهرستان بازدید کرد و مواردی را جهت تسریع در رفع دشواری ها و مشکلات تبیین شده توسط فرماندار و مسئولان شهرستان جهت پیگیری و تبیین در شورای اداری مشترک استان و شهرستان تصریح کرد.

مرتضوی، تاکید کرد: کاستن از دغدغه های عمومی و تسهیل در سامان دهی موثر به مسائل و مشکلات مردم و بالاخص استفاده موثر از ظرفیت های جاری به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام زیرساختی و خدماتی از اولویت های اصلی سفرهای شهرستانی است.

 استاندار اصفهان در ادامه به همراه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستانی از پل شهید قجاوند، محله ششجوان نیز بازدید کردند.

مرتضوی در خلال این بازدیدها مواردی را به منظور تسهیل امور توسط مسئولان شهرستان و اهالی منطقه به مسئولان ذی ربط استانی جهت پیگیری و تدوین مصوبات شورای اداری مشترک استان و شهرستان اعلام و ابلاغ نمود.

 

 افوس شهری با ظرفیت های بی بدیل گردشگری است

سید رضا مرتضوی در ادامه سفر شهرستانی، پس از بازدید از شهر افوس و کارگاه دانش بنیان پدیده نوین فریدن، در دیدار با مردم حاضر تصریح کرد: ارتقاء سطح دانش متناسب با نیازهای روز یک ضرورت راهبردی است که این شهرستان با توجه به بضاعت مطلوبش اعم از نیروی مجرب، کارآمد، متدین و متعهد و … می تواند سهمی به سزا در پیشرفت و توسعه پایدار منطقه ایفا کند.

وی، در این دیدار تاکید کرد: استفاده موثر از پتانسیل های بالقوه و بالفعل شهرستان در خصوص جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری پایدار ضرورت و اهمیت زیادی دارد.

اهتمام همه مسئولان در توسعه پایدار منطقه از ضرورت های راهبردی شهرستان است

استاندار اصفهان در ادامه این سفر  به ترتیب از ساختمان ایست و بازرسی بلطاق، روستای بلطاق و روستای تیرکرت بازدید و ضمن گفتگو با مردم محلی و اشراف بر دغدغه های جاری ایشان، از نزدیک روند توسعه خدمات عمومی شهرستان را در مناطق مذکور بررسی و مواردی را جهت تسریع در سامان دهی به مسئولان ذی ربط ابلاغ کرد.

استاندار اصفهان در این بازدیدها ضمن تاکید بر اهمیت توسعه پایدار منطقه بر اهمیت اشتغالزایی پایا و ایجاد زیر ساخت های خدمات رسان در مناطق کم برخوردار تاکید و از فرماندار شهرستان خواست تا نسبت به احصا مشکلات مطروحه و جمع بندی و تبیین آن در شورای اداری مشترک استان و شهرستان پس از اقامه نماز ظهر و عصر اقدام نماید.

IMG-20220505-WA0006

IMG-20220505-WA0012-300x220

IMG-20220505-WA0014-300x220

IMG-20220505-WA0021-300x220

IMG-20220505-WA0018-300x220

IMG-20220505-WA0009

انتهای پیام

نظر شما