لزوم چاره اندیشی در سطح کلان برای زاینده‌رود

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۷:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۷۳۸۱
لزوم چاره اندیشی در سطح کلان برای زاینده‌رود
رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است برای این مهم که زاینده‌رود به صورت دائمی جاری و زنده باشد جدای از موضوعات منطقه‌ای فکری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مجید نادرالاصلی اظهار کرد: سعی داریم در شورای اسلامی شهرستان با تقویت ارتباطات و تعاملات، اتفاقات خوبی را در کنار یکدیگر رقم بزنیم.

وی ادامه داد: در شورای اصفهان تلاش داشتیم مشکلات و چالش‌های مهم شهرستان را شناسایی کنیم که در این راستا همواره جلسات خوبی با شوراهای اسلامی شهرستان و افراد مؤثر برگزار کردیم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تبادل نظر مستقیم و چهره به چهره برای کسب راهکارهای مفید در جهت رفع مشکلات در دستور کار شورای اسلامی شهرستان اصفهان است، تصریح کرد: حدود ۸۰ روستا در شهرستان اصفهان داریم در این راستا نخستین جلسه خود را با رؤسای شورای اسلامی روستاها برگزار کردیم که این گردهمایی در قالب تفاهم و همکاری برای مجموعه بزرگ اصفهان بسیار قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه موضوع سفر رئیس‌جمهور به اصفهان در روزهای آتی مطرح است، گفت: باید به این نکته توجه کنیم که مطالبات روستاها و بخش‌های مختلف شهرستان شنیده شود و به صورت جمع‌بندی شده به مسئولان و تیم رئیس‌جمهور انتقال یابد.

نادرالاصلی با بیان اینکه مسئله آب و زاینده‌رود یکی از موضوعات مهمی است که باید در سطح کلان و استان تدبیر محکمی پیرامون آن اندیشه شود، خاطرنشان کرد: لازم است برای این مهم که زاینده‌رود به صورت دائمی جاری و زنده باشد جدای از موضوعات منطقه‌ای فکری شود.

وی افزود: منابع خیلی خوبی در استان داریم که در جاهای دیگر هزینه می‌شود، لذا در سفر رئیس‌جمهور می‌توانیم در این رابطه دستاوردهای مختلفی داشته باشیم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در شهرستان اصفهان بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر مهاجر داریم و این یعنی مرکز اصفهان به پایگاهی برای شغل و اسکان افراد تبدیل شده است، لذا مسئولان باید به این مهم توجه داشته باشند، در واقع باید مشکلات اصفهانی که جایگاه پذیرش چنین ظرفیتی را دارد، نیز دیده شود.

وی اضافه کرد: داشتن نگاه برخورداری به اصفهان نقطه آمال و مطلوب است، در حالی که گاهی نقاط و مکان‌هایی در استان اصفهان وجود دارد که به شکل مضاعف کم‌برخوردار است، بنابراین چنین معضلاتی باید حل و فصل شود.

نادرالاصلی تصریح کرد: یکی از ظرفیت‌های بالقوه اصفهان این است که هر کجای کشور نیازمند کمک باشد، اصفهانی‌ها خط‌شکنانه در آن حضور می‌یابند، امروز حضور گروه‌های جهادی اصفهان تا نقاط دوردست حتی سیستان و بلوچستان اثبات کننده این ادعا است، بنابراین نیازمند اتفاقات جدیدی برای گروه‌های جهادی در سراسر کشور هستیم.

وی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مقرر است طی یک دوره چهار ساله بتوانیم از اعضای برتر تمام شوراهای اسلامی روستاها تجلیل کنیم. مسئولان به ویژه شوراهای اسلامی روستا و شهرستان اصفهان باید برای موضوعات فرهنگی، دینی، مذهبی، مساجد و ارتباط با جوانان و تربیت آنها اولویت قائل شوند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز