نویدکیا: دو تیم به برد در این بازی نیاز داریم

۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۳:۰۴
کد خبر: ۱۳۲۸۵۰۲
نویدکیا: دو تیم به برد در این بازی نیاز داریم
سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پیش از دیدار تیمش با پرسپولیس گفت: این بازی با توجه به شرایط جدول برای هر دو تیم مهم است، برد در این بازی می تواند ما را به بالای جدول نزدیک تر کرده و از دست دادن آن شرایطمان را سخت تر کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از بازی تیمش در مقابل  پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: اگر نگاه واقع بینانه داشته باشیم نیازی نیست مربیان درمورد این بازی توضیح بدهند ، چرا که اهمیت فوق العاده آن برای هر دو تیم مشخص است. قطعا برای ما خیلی مهم است، زیرا با توجه به فاصله ۵ امتیازی که با پرسپولیس داریم، پیروزی در  این بازی می‌تواند ما را به بالای جدول نزدیک‌تر کند و از طرف دیگر از دست دادنش هم می‌تواند شرایطمان را در ادامه راه خیلی سخت‌تر کند.
وی افزود: بازی فوق العاده  مهمی است، هر دو تیم به برد در این بازی نیاز دارند و تساوی شاید به درد هیچ تیمی نخورد. در عین حال بازی به گونه ای است که فرصت ریسک زیاد به مربیان نمی دهد. امیدوارم مثل همیشه بازی خوبی  به نمایش بگذاریم و در کنار آن نتیجه خوبی هم بگیریم.
سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه پرسپولیس، تیم قابل احترامی است که از لحاظ کیفیت، فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند، اضافه کرد: باید به این تیم احترام گذاشت،  فردا، روزی است که باید با تمام وجودمان تلاش کنیم تا بتوانیم با حداکثر امتیاز از میدان خارج شویم و برای  رسیدن به آن باید اشتباهات مان را به کمترین حد برسانیم همچنین در مسائل فنی باید خیلی خوب عمل کنیم و باید دوندگی خیلی زیادی داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم
نویدکیا در محرومان و مصدومان تیمش گفت : محمدرضا مهدی زاده را برای بازی فردا در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان مان در کنار تیم خواهند بود. مسعود ریگی هم محروم است و در مجموع شرایط پیچیده ای برای دیدار با پرسپولیس نداریم.

انتهای پیام

نظر شما