مطهری:‌‌ راه ضربه زدن به سپاهان را می دانیم

۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۷:۱۴
کد خبر: ۱۳۲۸۵۰۴
مطهری:‌‌ راه ضربه زدن به سپاهان را می دانیم
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه این موضوع را می‌دانند که سپاهان در حمله سرعت بسیار خوبی دارد و باید بتوانیم این تیم را کنترل کرده و در زمان دفاع کردن خیلی فشرده بازی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان،  حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت:‌‌ ابتدا باید از شهر سیرجان و مسئولان این شهر و همچنین  باشگاه گل گهر که شرایط میزبانی ما از سپاهان را فراهم کردند تشکر کنم. در ابتدای صحبت هایم باید بگویم احترام متقابل در فوتبال ما حلقه گم شده ای داریم، این روزها احترام متقابل خیلی کم شده است.

وی افزود:‌ احترام متقابل این روزها در فوتبال ما بسیار کم شده است. از اسطوره‌ها و پیشکسوتان خود یاد گرفته‌ایم احترام متقابل داشته باشیم. در قدیم خیلی به هم احترام می‌گذاشتند اما در حال حاضر این موضوع را نمی‌بینیم. هر روز چالش‌های جدیدی می‌بینیم قبل از شروع مسابقه دست‌اندرکاران، مسؤولان، بازیکنان و مربیان صحبت‌های غیرحرفه‌ای می گویند و  در کنار آن برخی هواداران در فضای مجازی فضای بسبار بدی ایجاد می‌کنند. این موضوعات  برای فوتبال ما قشنگ نیست.

مربی تیم پرسپولیس با بزرگ خواندن بازی تیمش در مقابل سپاهان اضافه کرد: همیشه برای این مسابقه و دربی حاشیه ایجاد شده است. دوست دارم بگویم همه باید به هم احترام بگذارند. احترام متقابل حلقه گم شده فوتبال ما است. دوست دارم در هر شرایطی همه به هم احترام بگذارند به جای آن به دنبال جذب هوادار با صحبت‌های غیرمنطقی باشیم.

وی با اشاره به اینکه باوجود  اینکه میزبان هستیم، خاطرنشان کرد:  بااین وجود نمی‌دانم چرا بازی باید در زمین بی‌طرف انجام شود، اتفاقات در شهر دیگری بوده است؛ اما پرسپولیس از میزبانی محروم می‌شود و این اتفاق هنوز برای من گنگ است و مانده‌ام چرا باید بازی در شهر دیگری برگزار شود. البته از سیرجانی‌های عزیز و هوادارانشان که همیشه لطف داشتند تشکر ویژه می‌کنم ؛ اما صحبت من کلی است و می‌گویم چرا باید چنین اتفاقی بیفتد.

مطهری تاکیدکرد: چرا باید بازی 90 دقیقه بدون تماشاگر برگزار  شود، این ظلم بزرگی به هواداران پرسپولیس و طرفداران ما است که دوست داشتند بازی را از نزدیک ببینند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما  هزینه زیادی برای آمدن به سیرجان کرد و دوست داشتیم بتوانیم طرفداران‌مان در این شهر را هم با آمدن به ورزشگاه راضی کنیم و  ایجاد نشاط و شادابی  شود اما ناگهان در دقیقه 90 گفتند بازی بدون تماشاگر است.هضم این مسائل برای من به عنوان کسی که حرفه‌ای کار می‌کند سخت است و کمکی به فوتبال‌مان نمی‌کند و شرایط بدی را رقم می‌زند.

وی در خصوص رفتار متقابل به بیان خاطره ای از پائولو مالدینی گفت:  مالدینی در مصاحبه‌ای گفت در دربی بین میلان و اینتر که فوق‌العاده بازی سنگین و درگیرانه‌ای بود من کاپیتان میلان و خاویار زانتی کاپیتان اینترمیلان بودیم، در جریان بازی برخورد سنگینی با هم داشتیم، اما هر دو همزمان بلند شده و به هم گفتیم ببخشید کاپیتان.این چیزها فوتبال ما را بزرگ می‌کند. باید همه به هم احترام بگذاریم. دوست داشتم این موضوع را هم یادآوری کنم.

مطهری با قابل احترام خواندن تیم سپاهان تصریح کرد: همه می‌دانند سپاهان در حمله سرعت بسیار خوبی دارد، باید بتوانیم این تیم را کنترل کرده  و در زمان دفاع خیلی فشرده بازی کنیم. سپاهان تیمی است که اگر به آن فضا بدهید به خوبی از فضاها استفاده می‌کند. باید در دفاع تیمی خیلی متمرکز باشیم و خیلی فشرده بازی کنیم و در مجموع  می‌دانیم از چه راهی به سپاهان ضربه بزنیم.

وی اظهار داشت: در مرحله اول امیدوارم بازی فوق‌العاده جذاب و دیدنی برای بینندگان تلویزیون باشد و در نهایت پرسپولیس سه امتیاز را بگیرد و در کورس قهرمانی بمانیم، باید برای بازی با سپاهان انرژی فوق‌العاده‌ای بگذاریم تا سه ما امتیاز  مهم بازی را به دست بیاوریم.

مطهری با اشاره به جراحی وحید امیری و عیسی‌ آل‌کثیر گفت: برای آنها آرزوی سلامتی می‌کنم، جایشان در تیم خالی است و امیدوارم بچه‌های ما نه تنها جای آنها را پر کنند بلکه با دوندگی زیاد سه امتیاز را بگیرند و آن را به وحید امیری، عیسی آل کثیر، فرشاد فرجی و بازیکن تاجیک‌مان تقدیم کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز