تساوی جنجالی گاندوها مقابل تراکتور

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۲:۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۳۲۸۹۴۰
تساوی جنجالی گاندوها مقابل تراکتور
دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و تراکتور تبریز با آفساید اعلام کردن گل دقیقه ۸۹ ابراهیم زاده، با تساوی بدون گل به پایان رسید تا امتیاز این بازی بین دو تیم تقسیم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم امروز (شنبه ۲۴ فروردین ماه) تیم ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم تراکتور تبریز بود که پایان دو تیم تن به تساوی دادند.

دو تیم نیمه اول را سرد و بدون ایجاد موقعیت حمله بر روی دروازه یکدیگر به پایان بردند، در نیمه دوم و بعد از تعویض های ذوب آهن، شاگردان تارتار به ویژه در دقایق پایانی حملات زیادی روی دروازه اخباری ایجاد کردند.

در دقیقه ۸۹ مسعود ابراهیم زاده که توانست چند بازیکن تراکتور را جا بگذارد وارد محوطه تراکتور شد اما مدافع تراکتور با دفع ناقصی که داشت و توپ به بازیکن ذوب آهن برخورد کرد، موجب شد تا ابراهیم زاده خسته در شرایطی غیره منتظره دوباره صاحب توپ شده و آن را وارد دروازه اخباری کند.

در حالی که داور و کمک داور به نشانه تایید گل سمت نیمه زمین بودند، ناگهان داور تصمیم خود را عوض کرد و  گل ابراهیم زاده را مرود اعلام کرد تا جنجال دقایق پایانی آغاز شود.

در جریان اعتراض بازیکنان. و نیمکت نشینان ذوب آهن حامد پورمحمدی کارت زرد گرفت و  یکی از نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن نیز از زمین اخراج شد. 

در ادامه دو تیم بازی پربرخوردی را داشتند و شوت آشوری نیز نتیجه ای برای ذوبی ها به همراه نداشت تا این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد.

دیداری که پس از اتمام آن اعتراض شدید هواداران ذوب آهن را نیز به همراه داشت.

شاگردان تارتار با یک امتیاز این بازی ۳۳ امتیازی شدند و در رده دهم جدول جای گرفتند.

انتهای پیام

نظر شما