تارتار: محرومیت داوران به درد ما نمی خورد

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۲۳:۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۳۲۸۹۵۰
تارتار: محرومیت داوران به درد ما نمی خورد
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با انتقاد از داوری بازی تیمش در مقابل تراکتور گفت: آقای افشاریان به جای اینکه داور و کمک داور بازی های ما را محروم کنید داوران بدون اشتباه برای ما بگذارید دیگر تحمل این همه ناداوری را نداریم و داور بازی امشب را به خدا واگذار می کنم.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهدی تارتار در نشست خبری پس از تساوی جنجالی تیمش در مقابل تراکتور اظهار داشت :نمی دانم چرا این اتفاقات برای ذوب آهن و شخص من رخ می دهد ، از آن جهت می گویم ذوب آهن، چرا که در طی چند سال اخیر این اتفاقات برای ذوب آهن داده است .در کنفرانس پیش از بازی گفتم که ما تیم پوست کلفتی هستیم که در اینجای جدول قرار داریم اگر سهم ما را تا به حال داده بودند الان فکر می کنم باید برای کسب سهمیه می جنگیدیم.
سرمربی ذوب آهن خطاب به کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: جناب افشاریان ما راضی نیستیم بعد از هر بازی ما داور و کمک داور را چند هفته یا تا پایان فصل محروم کنید نام می گوییم کسی را بگذارید که اشتباه نکند؛ چرا که دیگر تحمل این همه اشتباه را نداریم .
وی ادامه داد: آقای داور و کمک داور که رفتی به سمت وسط زمین و گل را اعلام کردی ، چرا برگشتی ؟ می توانید جواب این همه حق خوری نسبت به مربی و بازیکن بدهید ؟ فکر نمی کنم!داوری که گل ما را برگرداند به خدا واگذار می کنم چرا که خودش به خوبی می داند با بندگانش چگونه برخورد کند و تقاص بگیرد.
تارتار در خصوص بازی نیز گفت: بازی، بازی خوبی بود و ما مسلط به بازی بودیم و از همه نظر نسبت به حریف برتر بودیم ، تراکتور بازیکنان بزرگ و کادر خوبی دارد به آنها تبریک می گویم .
وی با اشاره به اشتباهات داوری که در حق تیمش شده است ، خاطرنشان کرد: تیم ما باید امروز حداقل در جایگاه هفتم قرار می گرفت و اگر اشتباهات دیگر داوری را نیز محاسبه کنیم، امروز باید برای کسب سهمیه می جنگیدیم. وی تاکیدکرد: فکر می کنم دوست ندارند تیمهایی که با ساختار خوب کار می کنند و امکانات خوب دارند مثل ذوب اهن موفق شوند و این از مشکلات فوتبال ما است که تیمی با این ساختار خوب و مدیریت، هوادار و بازیکن نباید اینگونه در حقش اجحاف شود. 
تارتار با بیان این که شرایط خوبی ندارم و نمی توانم بیش از این صحبت کنم، اضافه کرد: باید فکری کرد بارها گفته ام شائبه ای در حال  ایجاد شدن است و اتفاقاتی رخ می دهد نزدیک به چهار کمک داور برای ما این اتفاقات را به وجود آوردند، شائبه بسیار شدیدی برای ما ایجاد شده  که به درستی هم است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز