جانثاری: غفلت از فرهنگ خسارت جبران ناپذیر دارد

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۹:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۹۲۱۶
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: ضرورت دارد در کنار مسائل اقتصادی ازمسائل فرهنگی غافل نشویم چرا که اگر به آن توجه نکنیم، خسارات عمیقی به بار خواهد آورد که به راحتی قابل جبران نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: اکنون دچار مشکلات اقتصادی هستیم اما به واسطه همتی که وجود دارد از این وضعیت عبور خواهیم کرد.

وی بیان داشت: ضرورت دارد در کنار مسائل اقتصادی ازمسائل فرهنگی غافل نشویم چرا که اگر به آن توجه نکنیم، خسارات عمیقی به بار خواهد آورد که به راحتی قابل جبران نیست.

جان‌نثاری عنوان کرد: سطح جامعه ما متناسب با تراز انقلاب اسلامی نیست و اصل این است که در این زمینه غفلت نکنیم و تلاش کنیم فرهنگ‌مان در سطح انقلاب اسلامی و کشورمان باشد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: با نگرش در شئون فرهنگ درمیابیم اگرچه قله‌های بزرگ فرهنگی در استان‌مان وجود دارد، کاستی‌هایی نیز مطرح است، این در حالی است که آثاری که در استان وجود دارد، نکات مهمی را با گوش‌زد می‌کند و نیاز است در این راستا به بدنه مردم توجه کنیم ضمن اینکه هنرمندان‌مان این موضوع را به ما گوشزد کرده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: در استانداری در پی این هستیم تا بستری فراهم کنیم که در کنار توجه به مسائل مهم استان، از حوزه فرهنگ نیز غافل نشویم. 

انتهای پیام.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز