بوسه بانوان هندبال سپاهان اصفهان به جام قهرمانی

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۵:۴۳:۱۳
کد خبر: ۱۳۲۹۶۷۸
تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان که آخرین قهرمانی آنها به سال ۸۶ برمی گردد، با پیروزی مقابل تاسیسات دریایی سکانس آخر لیگ برتر هندبال بانوان را دوباره طلایی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان باشگاههای کشور امروز (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه)  با برگزاری بازی برگشت دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و تاسیسات دریایی از ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه در سالن هندبال سردار سلیمانی برگزار شد. 

اعظم قینانی برای بازی برگشت ترکیب؛ مینا وطن پرست، هانیه لک، ساناز رجبی، مژگان قهرمانی، زهرا فقیهی ، حدیث نوروزی و شهرزاد نصوحی را به میدان فرستاد.

سپاهان بازی را با تمرکز و بدون اشتباه آغاز کرد، دو حمله تاسیسات دریایی با درخشش دروازه بان و مدافعان سپاهان در برگشت تبدیل به گل برای طلایی پوشان شد تا دقیقه ۴ شاگردان قینانی ۳ بر صفر از حریف خود پیشی بگیرد.

ثبت امتیاز ۴ برصفر در دقیقه ۴:۴۷ سرمربی تاسیسات را وادار به گرفتن اولین تایم استراحت کرد تا نکات لازم را به شاگردانش یادآوری کند. 

در ادامه تاسیسات دریایی با دفاع و افزایش حملات خود توانست فاصله را به عدد یک برساند و امتیاز ۸-۷ را در تابلو ثبت کند، فاصله ای که سپاهانی ها باز هم آن را افزایش دادند و نتیجه ۸-۱۵ را در دقیقه ۲۴ به سود خود کردند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۱۲-۱۶ به سود سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم را تاسیسات با تمرکز بیشتر آغاز کرد تا بتواند فاصله خود را با حریف قدرتمند خود کم کند، نوسانات سینوسی دو تیم موجب شد تا گاهی اختلاف حتی به عدد ۶ برید و گاهی کم شود، در دقیقه ۴۲ بازی شاگردان قینانی نتیجه ۱۷-۲۱ را به سود خود کردند.

دقیقه ۲۳ اختلاف دو تیم به عدد ۱۰ رسید و نتیجه ۲۰-۳۰ در تابلو امتیازات ثبت شد.

این بازی در نهایت با نتیجه ۲۵-۳۲ به سود سپاهان خاتمه یافت تا بعد از تیم هندبال سپاهان هم جام قهرمانی را به اصفهان بیاورد.

حاشیه ها:

- بانوان هندبال  پیشکسوت زیادی برای دیدن این فینال به سالن آمده بودند.

- نزدیک به ۶۰ تماشاگر سپاهانی با حمایت و برنامه ریزی کانون هواداران و باشگاه سپاهان برای حمایت از تیم هندبال زنان سپاهان در سالن حضور داشتند.

- محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان از نیمه دوم در سالن هندبال حضور داشت. 

-وسلین وویوویچ سرمربی مونته نگرویی تیم ملی هندبال مردان نیز این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.

- پوشش رسانه ای خوبی از فینال  انجام شده بود و عکاسان و خبرنگاران اصفهان هم از نزدیک این بازی را پوشش دادند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز