کاظمی پور: معاندین از صداقت ورزشکاران ما سواستفاده می‌کنند

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۳۲۹۷۲۶
کاظمی پور: معاندین از صداقت ورزشکاران ما سواستفاده می‌کنند
معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: معاندین با در باغ سبزهایی که نشان ورزشکاران ما می دهند و به نوعی آنها را درگیر می کند، با اقدامات و شرایطی که ممکن است برای آنها به وجود آید به نوعی است که آنها را می برند و از صداقت و سلامت ورزشکاران ما سواستفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، مریم کاظمی پور گفت: کاروان المپیک ناشنوایان کشورمان با حضور ۱۶ دختر افتخار آفرین کشورمان و با درخشش در رشته های کاراته تکواندو و تیراندازی با کسب مدال‌های زیادی از کاروان اعزامی نشان دادند که هر جا حرف به ورزش بانوان و تخصص دختران ایران زمین شد بازخورد مزد زحمات و اعتمادی که به آنها شده است به خوبی ادا می کنند.

وی افزود: امیدواریم این افتخارات را که در سال ۱۴۰۱ شاهد آن بوده ایم در رقابتهای پیش رو و در رشته های مختلف ورزشی ادامه داشته و دختران ورزشکار ما همچنان بدرخشند.

کاظمی پور در خصوص واکنش وزارت ورزش به بحث مهاجرت ورزشکاران ایرانی و  خروج سرمایه های که ورزش ایران در طی سالها برای تربیت و پرورش انها سرمایه گذاری زیادی کرده و همچنین جریان پناهندگی دو دختر وزنه بردار ایرانی طی روزهای اخیر گفت:هجمه های دشمنان و معاندین در مورد نوجوانان و جوانانی که مسیر رشد و بالندگی طی کرده اند بوجود آمده و باید بگوییم در حد توان برای آنها برنامه ریزی شده است؛  قبول داریم که مسائل را باید جدی تر در مورد ورزشکارانمان پیگیری کنیم.

وی افزود: این در باغ سبزهایی که نشان ورزشکاران ما می دهند و به نوعی آنها را درگیر می کند، با اقدامات و شرایطی که ممکن است برای آنها به وجود آید به نوعی است که آنها را می برند و از صداقت و سلامت ورزشکاران ما سواستفاده می کنند.

کاظی پور گفت: در وزارت ورزش و از ابتدای شروع کار ما در این دوره به دنبال این بوده ایم که با صدر و اجرای برنامه های فرهنگی و بسته های تکمیل کننده آن بتوانیم این مسئله را مهار کنیم؛  در شورای برون مرزی در حد و اندازه اختیاراتی که داشتیم حساسیت هایی را در خصوص تیم های همراه کننده تیم های مختلف ورزشی  و همچنین آمادگی های ذهنی لازم برای دختران و پسرانی که به مسابقات اعزام می شوند داشته باشند .

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: برای مقابله با تهدیدات این چنینی که در میادین برای آنها ایجاد می شود تلاش کردیم که ورزشکاران ما به آن حد از بلوغ فکری و حرفه ای برسند که در آینده کمتر شاهد بروز چنین اتفاقاتی باشیم، همچنین با اقدامات جدی و هم افزایی هایی که در بدنه دولت و مجلس شورای اسلامی اتفاق افتاد تغییراتی در روزهای آینده به اطلاع ورزش دوستان خواهد رسید که این فضا را به سمتی ببریم تا در آینده فضایی برای اینگونه اقدامات وجود نداشته باشد.

وی در خصوص تاثیر نابسامانی فدراسیون وزنه برداری در بروز اتفاقاتی که برای دو دختر وزنه برداری افتاد،  خاطرنشان کرد: این موضوعات در مراجع خود یعنی نهاد  کمیته ملی المپیک بررسی می شود و بخش قهرمانی وزارت ورزش در خصوص تمام فدراسیونهای ورزشی مورد بررسی قرار می گیرد و درخواست جلسه برای فدراسیون وزنه برداری نیز داشته ایم تا توضیحاتی را در این زمینه داشته باشیم.

کاظمی پور گفت: روند اداره و مدیریت  فدراسیونهای ورزشی باید به گونه ای باشد که مورد ارزیابی و نظارت قرار بگیرد که بتوانیم مسیر رشد و تعالی دختران و پسران ورزشکاران ما را مرتفع کنیم تا واقعا ایثارگرانه  در خیلی از میادین ورزشی پرچم جمهوری اسلامی را به عنوان یک سرباز بالا ببرند.

وی بیان داشت: امیدوارم مسیر به سمتی برود که دختران و پسران ما انگیزه و امنیت کاری و شغلی خود را بیشتر از هر کشور دیگری حس کنند و ما نیز اعتقاد قلبی داریم که در هیچ جای دنیا غیر از ایران فضا برای فعالیت آنها فراهم نخواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز