مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان: تامین اعتبارات ورزشی بدون وقفه انجام می‌شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۲:۳۸:۳۲
کد خبر: ۱۳۲۹۹۵۲
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان: تامین اعتبارات ورزشی بدون وقفه انجام می‌شود
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: اعتبارات ورزشی به صورت نقدی و بدون وقفه در حال تأمین است در این راستا توجه به ورزش مناطق محروم، ورزش دختران و مدارس در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد که همه استان‌ها از این ظرفیت استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی گفت: اعتبارات ورزشی به صورت نقدی و بدون وقفه در حال تأمین است و توجه به ورزش مناطق محروم، ورزش دختران و مدارس در دستور کار آموزش‌وپرورش قرار دارد.

وی در بیست وهفتمین روز از اردیبهشت 1401 و در آئین افتتاح طرح استعدادیابی و هدایت ورزشی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی استان اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این طرح، آموزش و پرورش در راستای استعدادیابی دانش‌آموزان کوشا باشد. قانون اساسی در نظام جمهوری اسلامی، اشاره‌های فراوانی به موضوع ورزش تندرستی و سلامت دارد و از آنجا که این قانون برگرفته از مفاهیم دینی است، یادآور آن است که دین ما به سلامت روح و جسم توجه ویژه دارد.

ابراهیمی با اشاره به مفاهیم سند تحول بنیادین، خاطرنشان کرد: این سند به شکل ویژه مورد توجه رهبر معظم انقلاب است و در آخرین دیدار با مسئولان آموزش و پرورش نیز به آن اشاره کردند؛ در این سند ساحت‌های شش‌گانه وجود دارد؛ یکی از ساحت‌ها زیستی بدنی بوده و اینجا خاستگاه ساحت بدنی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اگر بخواهیم دانش‌آموزان را در تراز نظام جمهوری اسلامی تربیت کنیم، باید به همه ابعاد وجودی خلقت آن‌ها توجه کنیم؛ یکی از این ابعاد، جسمی است که زمینه ارتقای ابعاد روحی، تحصیلی و مهارتی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه این طرح برای نخستین‌بار در کشور انجام می‌شود، ادامه داد: شناسایی استعدادها و هدایت دانش‌آموزان به جایی که استعدادها شکوفاتر شود، هدف اصلی این طرح است؛ امیدواریم بتوانیم در همه طرح‌های مفید و الگویی نقش بی‌بدیل اصفهان را آشکار کنیم.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش به ورزش و سلامت اهمیت ویژه‌ای می‌دهد، تصریح کرد: اعتبارات ورزشی به صورت نقدی و بدون وقفه در حال تأمین است در این راستا توجه به ورزش مناطق محروم، ورزش دختران و مدارس در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد که همه استان‌ها از این ظرفیت استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز