ضرورت سرعت بخشی به بررسی طرح‌های تفصیلی استان اصفهان

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۱:۴۲:۵۳
کد خبر: ۱۳۳۰۳۲۹
ضرورت سرعت بخشی به بررسی طرح‌های تفصیلی استان اصفهان
معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برنامه ریزی‌های لازم بعمل آمده تا در بررسی و تصویب طرح‌های تفصیلی با توجه به وسعت برخی شهرهای استان تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،  معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به تعدد شهرهای استان و سیر مراحل طولانی بررسی طرح‌های تفصیلی، رویکرد این اداره‌کل در خصوص بررسی این طرح‌ها، برگزاری جلسات متعدد و منظم کمیته کارشناسی است.  

محمد بنائیان افزود: بر این اساس برنامه ریزی‌های لازم بعمل آمده تا در حد امکان بررسی و تصویب طرح‌های تفصیلی با توجه به وسعت برخی شهرهای استان در کمترین زمان ممکن انجام شود.  

معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: در یک هفته اخیر جلسات کمیته کارشناسی شهرهای شاپور آباد، منظریه، خمینی شهر و شهرضا برگزار شد که در این جلسات موارد جاری شهر شاپورآباد و طرح تفصیلی شهرهای خمینی شهر، شهرضا و منظریه مورد بررسی قرار گرفت.  

 وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته دو مرتبه جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان برگزار شد گفت: در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر های لایبید، شاهین شهر و گرگاب، طرح تفصیلی شهر لایبید (وضع موجود و تدقیق محدوده)، موارد تغییر کاربری و اصلاح ضابطه شهر شاهین شهر و موارد تغییر کاربری شهر گرگاب بررسی شدند.  

 بنائیان اضافه کرد: همچنین در جلسه دیگر کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان، موارد اصلاح گذر، تغییر کاربری و اصلاح ضابطه شهر بهارستان درخصوص طرح اقدام ملی مسکن مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.  

وی با اشاره به برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اذعان داشت: در این جلسه به بررسی موارد مطرح شده در کارگروه زیربنایی پرداخته شد.  

انتهای پیام

نظر شما