نویدکیا: از شانسمان برای نایب قهرمانی استفاده می‌کنیم

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۸:۳۰:۰۶
کد خبر: ۱۳۳۰۵۱۶
نویدکیا: از شانسمان برای نایب قهرمانی استفاده می‌کنیم
سرمربی تیم سپاهان با اشاره به شرایط تیمش گفت: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا از شانسی که برای نایب قهرمانی داریم استفاده کنیم، می دانیم روز سختی در پیش داریم و باید با سعی و تلاشی که داریم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به نام خود کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل شهرخودرو  در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: برای ما مهم است که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بازیهایی که اعتقاد بقیه راحت‌تر است برای من مهم تر خواهد بود.
وی افزود: تیم شهرخودرو تیم قابل احترامی است و در طی پنج هفته گذشته تنها یک باخت داشته و با توجه به شرایطی که دارند نتایج خوبی گرفتند. نویدکیا گفت: با توجه به فاصله کم بین تیم ها ممکن است یک نتیجه منجر به سقوط یک تیم شود و همین مسئله بازیها را حساس تر می کند.
سرمربی تیم سپاهان با اشاره به شرایط تیمش گفت: تمام  تلاش خود را انجام خواهیم داد تا از  شانسی که برای نایب قهرمانی داریم  استفاده کنیم، می دانیم روز سختی در پیش داریم و باید با سعی و تلاشی که داریم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را به نام خود کنیم.
وی با بیان اینکه برای فصل آینده با مسئولان باشگاه صحبت کرده است، اضافه کرد: تصمیم گرفته شد بعد از اتمام لیگ در این خصوص تصمیم گیری شود و بنابراین در مورد آن الان صحبتی نخواهیم داشت.
وی در خصوص شایعات جدایی نورافکن در پایان فصل خاطرنشان کرد: همیشه گفته ام کسانی باید برای سپاهان بازی کنند که این تیم را دوست دارند و و هرکسی که سپاهان را دوست ندارد می تواند از تیم جدا شود و بنابراین برایم مهم نیست کدام بازیکن از تیم جدا می شود.
نویدکیا همچنین با تبریک به تیم جوانان سپاهان بابت قهرمانی در لیگ ،گفت: سعی می کنیم بازیهای آنها را رصد کنیم و بازیکنانی که شایستگی حضور در تیم بزرگسالان را دارند به این تیم منتقل کنیم.
تیم های سپاهان و شهرخودرو  فردا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه از هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز