اجرای ۴۰۵ پروژه داوطلبانه توسط داوطلبان هلال احمر استان اصفهان

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۱:۴۱:۲۶
کد خبر: ۱۳۳۰۶۷۱
اجرای ۴۰۵ پروژه داوطلبانه توسط داوطلبان هلال احمر استان اصفهان
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد :در سال 1400 با اجرای پروژه های داوطلبی در جمعیت هلال احمر استان اصفهان 83 هزار و 930 نفر به طور مستقیم از این خدمات بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد نوید متقی  با اعلام این خبر گفت: به همت داوطلبان و خیرین  و محوریت خانه های هلال در سال 1400 ، تعداد 405 پروژه داوطلبی درسطح استان اصفهان اجراشده است .

وی افزود: این پروژه ها با مشارت 1429 داوطلب به ارزش  بیش از 76 میلیارد  900میلیون ریال در شعب سراسر استان در قالب کمک های حمایتی ، معیشتی ، درمانی و امدادی  به منظور رفع مشکلات اقشارمحروم به ویژه بیماران نیازمندانجام شده است.

 محمد نوید متقی با بیان اینکه میانگین ارزش ریالی هر پروژه 180 میلیون ریال بوده است  افزود :با اجرای پروژه های داوطلبی در این مدت 83930 مددجو از این پروژه ها بهره مند شده اند و این پروژه ها شامل اهدای تجهیزات پزشکی مانند دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن و مانومتر، ،پالس اکسی متر جهت بانک تجهیزات پزشکی، پروژه های کاز آفرینی  همچنین اهدا و توزیع بسته های بهداشتی و سبدهای غذایی، لوازم التحریر  به دانش آموزان  ، اهدای هزینه دارو ودرمان ، توزیع غذا و هدایا بین کودکان کار و سایر پروژه های حمایتی می باشد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان از عموم مردم به ویژه خیرین و داوطلبان خواست با مشارکت در اجرای پروژه های داوطلبی در راستای اهداف بشردوستانه و داوطلبانه جمعیت هلال احمر به یاری نیازمندان جامعه اقدام کنند .

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز