زورمان به سپاهان نرسید

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۲:۵۰:۰۵
کد خبر: ۱۳۳۰۸۱۶
زورمان به سپاهان نرسید
سرمربی شهرخودرو گفت: زمانی که مقابل سپاهان بازی می کنید باید کاملا حواستان جمع باشد، هیچ چیز تیم ما با سپاهان قابل قیاس نیست و زورمان به آنها نرسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از اصفهان، داود سیدعباسی شامگاه ( پنجشنبه ۲۹اردیبهشت ماه) پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: مشکل ما خودمان هستیم، در این بازی بدترین عملکردمان را به نمایش گذاشتیم. نیمه اول خوب نبودیم؛ اما در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم. زمانی که مقابل سپاهان بازی می‌کنید باید کاملا حواس‌تان باشد. حق سپاهان این بود تا هفته آخر برای قهرمانی بجنگد. به آنها تبریک می‌گویم، چرا که تیم خوبی هستند. زورمان به سپاهان نرسید، هیچ چیز تیم ما قابل مقایسه با سپاهان نیست.

 وی در خصوص وضعیت تیمش گفت: باید ببینید در این سال‌ها چه اتفاقاتی برای شهرخودرو افتاد. سیر نزولی شهرخودرو از ابتدای این فصل آغاز شد، اتفاقاتی که هر کدام تعیین کننده بود. تیم فعلی با آن تیم دو سال پیش که در آن کار می‌کردیم قابل مقایسه نیست. سیاست باشگاه تغییر کرده است، به استقلال بابت قهرمانی تبریک می‌گویم، اما سپاهان باید تا هفته آخر برای قهرمانی می‌جنگید، سپاهان بایددر آسیا رقابت کند چون تیم بسیار قدرتمندی است. ما مقابل سپاهان بیشتر از بازی باستقلال اذیت شدیم.

تارتار گفت: بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند عصای دست‌مان باشند، اما باید بگویم شهرخودرو میلیون‌ها سال با تیم‌های لیگ برتری فاصله دارد.

نظر شما