نویدکیا: در مورد دستیارانم آخر فصل صحبت می کنم

۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۱:۰۷:۰۵
کد خبر: ۱۳۳۰۸۸۴
نویدکیا: در مورد دستیارانم آخر فصل صحبت می کنم
سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: در مورد دستیارانم آخر فصل بهتر است حرف بزنم و اجازه دهید ۲ بازی دیگر هم بگذرد تا مفصل صحبت کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محرم نویدکیا بعد از برتری ۳ برصفر تیمش  مقابل شهرخودرو، اظهارداشت:  ابتدا دلم می‌خواهد از طرف خودم به خانواده علی یزدانی هواداری که چند روز پیش تصادف کرد و خانواده‌اش اعضای بدن او را اهدا کرد، تسلیت بگویم و به خاطر کار بسیار پسندیده ایکه انجام داند تشکر می‌کنم. 

وی افزود: بازی بسیار خوبی بود، اگر اواخر نیمه اول به گل می‌رسیدیم شاید بازی سخت‌تر می‌شد. باید راحت بازی کنیم، بازیکنانم باید ریسک خود را تا حد امکان پایین بیاورند، اگر بخواهیم احساساتی بازی کنیم ممکن است بازی را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول سعی کردیم منطقی بازی کنیم و از فضاهایی که شهرخودرو به ما می‌دهد، استفاده کنیم،  باید قبول کنیم شهرخودرو در دفاع پرتعداد بودند و فضای کمی می‌دادند، اما سعی کردیم با چرخش توپ زیاد بتوانیم فضاهای مناسبی را به وجود بیاوریم، در حالت معمول  نمی توانستیم چنین فضای ایجاد کنیم و خوشبختانه اواخر نیمه اول خوشبختانه به گل رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: نیمه دوم راحت‌تر بازی کردیم؛ شهرخودرو زمانی که دید شرایط سخت‌تر می‌شود ترجیح داد جلوتر بازی کند و فضای خوبی داد  به ما این فرصت را درست کرد تا از پشت مدافعان استفاده کنیم. بعد از دقیقه ۶۰ که نتیجه ۳ بر صفر شد سعی کردیم با تعویض‌ هوایی که داشتیم  بازی‌ را کنترل کنیم. 

وی افزود: با این شرایط یکی دو موقعیت خوب داشتیم که می‌شد استفاده کرد، در اواخر بازی نیز سعی کردیم به بازیکنانی که از پایه آمده بودند این فرصت را بدهم که  خود را در بازی رسمی محک بزنند. درست است دقایقی که در بازی بودند کم بود؛ اما همین کمک می‌کند در آینده به تیم کمک بیشتری کنند. بازی شرایط پیچیده‌ای نداشت که بخواهم در مورد آن حرف بزنم. 

نویدکیا در خصوص مصدومیت حسینی و احمدزاده خاطرنشان کرد: محمدرضا حسینی احتمالا فصل را از دست خواهد داد، البته قرار است  پزشکان امشب کتف او را ببینند و نظر قطعی خود را اعلام کنند. آسیب‌دیدگی او  شدید بود و احتمالا حسینی را در ۲ بازی آخر نداشته باشیم. درباره فرشاداحمدزاده هم  آسیب دیدگی کمتری داشت، اما به قول خودش حسی در عضله‌اش داشته که باید یکی دو روز بگذرد تا پزشکان نظر قطعی را بدهند.  شاید احمدزاده به تیم اضافه شود، اما حسینی نمی‌تواند به تیم کمک کند.

 وی در خصوص  صحبت های سیدعباسی که سپاهان را شایسته قهرمانی دانست، گفت: تیم خوبی داریم و از لحاظ سبک فوتبالی، فوتبال خوبی ارائه دادیم، اما شاید باید برنامه‌ریزی‌ بهتری داشته باشیم. فرصت‌هایی که در نیم‌فصل اول داشتیم را خیلی راحت از دست دادیم. خیلی‌ها می‌گویند بدشانسی آوردیم که توپ‌ها به گل نرفت، اما من اعتقاد چندانی به این موضوع ندارم، باید کار بیشتری کرد تا مشکلات را بهتر حل کنیم. هر چقدر از ما تعریف شود نتایج ما ایده‌آل نبود.

وی درباره همکاری با دستیار خارجی‌اش، گفت: در مورد دستیارانم آخر فصل بهتر است حرف بزنم و اجازه دهید ۲ بازی دیگر هم بگذرد تا مفصل صحبت کنیم.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که سپاهان در چند بازی موقعیت‌سوزی نداشته و در بازی با نفت و این بازی موقعیت‌ها را به گل تبدیل کردید و اشاره به جریانات استعفایش اظهار داشت: استعفای اول و دوم نداشتم، استعفای اول من شفاهی بود و چند روز بعد کتبا به باشگاه اعلام کردم ، چون می‌خواستم نفر بهتری به تیم کمک کند. اما درباره موقعیت‌سوزی باید بگویم اگر این را ملاک قرار دهیم در جام باشگاه‌های آسیا موقعیت‌های وحشتناکی از دست دادیم. نمی‌توان از این دید نگاه کرد چون من استعفا دادم بچه‌ها بهتر گل می‌زنند، واقعا این گونه نبود، چرا که موقعیت‌های زیادی را در خیلی از بازی‌ها از دست دادیم.

نویدکیا ادامه داد: همیشه دوست داشتم تیمم اول بتواند فوتبال خوبی به نمایش بگذارد و در کنار آن نتیجه بگیرد. درباره فوتبال خوب، تیم ما بد بازی نمی‌کند ؛ اما واقعیت این است نتایج خیلی خوب نبوده به ویژه در نیم فصل اول. 

وی افزود: مساوی های زیادی در ابتدای نیم فصل دوم داشتیم. باید به استقلال هم تبریک بگویم ، نتایج آنها فوق‌العاده بود. شاید خیلی‌ها انتقاد کنند فوتبال استقلال خیلی جذاب نیست و نیم فصل اول نتایج‌شان اتفاقی بوده، اما من می‌گویم هر کسی یک سبکی را بازی می‌کند و باید در آن سبک‌ها موفقیت کسب کند که استقلال این کار را کرد. باید به فرهاد مجیدی، باشگاه و هواداران این تیم تبریک گفت. ما هم امیدواریم روندمان را خوب به سمت جلو ادامه دهیم.

سرمربی سپاهان درباره وضعیت ماندنش در تیم اظهارداشت:.درست است که من این تیم را دوست دارم، اما این طور نیست به هر قیمتی بمانم. دلم می‌خواهد تا زمانی که می‌توانم به تیم کمک کنم باشم. سر حرفم هستم، ۲بازی دیگر داریم. این را به بازیکنان تیم هم گفته‌اند چون برخی از آنها در مورد اینکه من می‌مانم یا نه صحبت‌هایی داشتند. با اعضای هیئت مدیره هم ۲ جلسه داشتیم و مفصل صحبت کردیم. به همه گفتم باید یکی یکی جلو برویم، لیگ تمام شود تا درباره آینده صحبت کنیم.

نویدکیا خاطرنشان کرد:: برای همه تیم‌ها قهرمان شدن مهم است، اما اولویت افراد و اهداف‌شان متفاوت است.  مجیدی یک افکاری دارد، من یک دیدگاهی دیگر، به خاطر همین می‌گویم باید فصل تمام شود و ببینیم دیدگاه من به درد تیم می‌خوردیا خیر،  آیا می‌توانیم با این سبک جلو برویم؟ بحث من همیشه این بوده سپاهان باید فرهنگ فوتبالی خاص داشته باشد و ادامه دهد. با این سبکی که دارد این طور نیست که هر مربی شرایط خوبی دارد اینجا بیاید، هر مربی و بازیکنی که نوع فوتبال‌شان به سپاهان می‌خورد باید بیاورند. 

وی تاکیدکرد: همیشه دلم می‌خواست سپاهان صاحب فرهنگ فوتبالی شود. باید سال تمام شود تا با باشگاه صحبت کنیم و ببینیم به کجا می‌رسیم. دیدگاه فرهاد مجیدی هم درست است و شما می‌بینید در دنیا فرهنگ فوتبال‌شان را رو به جلو می‌برند. شاید نتیجه را هم از دست بدهند، اما سبک‌شان را تغییر نمی‌دهند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز