شهردار اصفهان از آغاز به کار سامانه‌ شفافیت خبر داد

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۰۶:۱۰
کد خبر: ۱۳۳۱۲۱۸
شهردار اصفهان از آغاز به کار سامانه‌ شفافیت خبر داد
شهردار اصفهان از آغاز به کار سامانه شفافیت با هدف ارائه اطلاعات دقیق از فرآیندهای مدیریت شهر، به شهروندان خبر داد و گفت: سامانه سوت زنی نیز فعال شده است و شهروندان می‌توانند تبلیغات آن را در سطح شهر مشاهده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علی قاسم‌زاده اظهار کرد: سامانه سوت زنی به منظور ارائه خدمات شایسته به شهروندان و ارتقای سلامت اداری آغاز به کار کرده است و مردم از امروز تبلیغات آن را در شهر مشاهده خواهند کرد.

او ادامه داد: بر این اساس، اگر شهروندی در مراجعه به بخش‌های مختلف شهرداری با تخلفی مواجه شد، مثلا ملاحظه کرد که خدمات مناسبی ارائه نمی‌شود یا در قبال ارائه خدمات، هزینه اضافی دریافت می‌شود، می‌تواند از طریق سامانه سوت‌زنی موضوع را به مراجع ذیربط اطلاع دهد. 

به گفته شهردار اصفهان، شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۳۸۹۰ و یا با مراجعه به درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان به آدرس Isfahan.ir به سامانه سوت زنی وارد شوند و موضوع را منعکس کنند که در این صورت، بلافاصله دستگاه‌های نظارتی ورود خواهند کرد و نتیجه بررسی و پیگیری، به خود شهروندان نیز گزارش می‌شود.

قاسم‌زاده تصریح کرد: در صورتی که از طریق اطلاعات شهروندی بتوانیم تخلف و یا اشتباهات موجود در شهرداری را کنترل کنیم، شهروند مشارکت کننده، مورد تشویق قرار می‌گیرد و هدایایی نیز به وی اعطا می‌شود.

 از جزئیات تصمیمات و برنامه‌های شهرداری باخبر شوید 

شهردار اصفهان از راه‌اندازی سامانه شفافیت نیز خبر داد و گفت: شهروندانی که علاقمند هستند در جریان جزییات مسائل شهرداری قرار بگیرند و به عنوان نمونه، فرآیندهای مالی شهرداری را بدانند، پیمانکاران شهرداری را بشناسند یا با سابقه مدیران شهری آشنا شوند، می‌توانند همه این موارد را در سامانه شفافیت رصد کنند.

قاسم‌زاده تاکید کرد: این سامانه به مردم کمک می‌کند تا اگر نکاتی برای اصلاح فرآیندهای اجرایی دارند یا تصور می‌کنند در فرایندهای اجرایی و مالی، اشتباهاتی در حال رخ دادن است، آن را انعکاس دهند تا روز به روز روند خدمت رسانی در شهر، بهتر، شفاف تر و دقیق‌تر شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز