رفع مشکلات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اولویت مدیریت شهری

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۳:۴۱
کد خبر: ۱۳۳۱۲۲۱
رفع مشکلات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اولویت مدیریت شهری
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان مباحث مطرح شده این هفته کمیته‌ نظارتی شورای ششم در سه منطقه شهرداری را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ابوالفضل قربانی با اشاره به تشکیل جلسات کمیته نظارتی این هفته مطابق جدول برنامه‌ریزی شده در چهار منطقه شهرداری اصفهان، اظهار کرد: این جلسات در تاریخ بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه قرار بود که در مناطق هفت، یک، چهار و دو برگزار شود، اما جلسه کمیته نظارتی در منطقه چهار برگزار نشد و تنها در مناطق یک، دو و هفت شهرداری اصفهان این جلسه‌ها برگزار شد.

وی در خصوص فراوانی ارباب رجوع در سه منطقه اعلام شده، ادامه داد: افراد ثبت‌نام شده در منطقه یک، ۲۲ نفر بودند و در مناطق هفت و دو هر کدام ۱۶ نفر ارباب رجوع داشتیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در منطقه دو شهرداری اصفهان بیشتر مباحث مطرح شده مربوط به حوزه اقتصادی و شهرسازی بود، در منطقه هفت نیز به مباحثی از جمله شهرسازی، اقتصادی، مالی و تفکیک پرداختیم.

قربانی در خصوص بحث مطرح شده در منطقه هفت و برنامه‌ریزی آینده مدیریت شهری برای رفع معضلات این منطقه، گفت: پرونده دانشگاه علوم پزشکی در منطقه هفت مورد بررسی قرار گرفته بود و در خصوص موضوع تفکیک این پرونده مشکلاتی با شهرداری منطقه وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه کمیته‌نظارتی این هفته و تفکیک پرونده دانشگاه علوم پزشکی قرار شد، مدیر منطقه هفت تعامل لازم را داشته باشد و رسیدگی به این مسئله را مد نظر قرار دهد تا مشکلات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رفع شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مباحث مطرح شده در منطقه یک شهرداری اصفهان، خاطرنشان کرد: در منطقه یک مواردی از جمله مباحث اقتصادی و شهرسازی عنوان شد و در این جلسه کمیته‌نظارتی شورای ششم شهر اصفهان حدود ۷۰ درصد موضوعات شهرسازی و ۳۰ درصد نیز بحث‌های اقتصادی و مالی مطرح بود.

وی اظهار کرد: از موارد مهم عنوان شده در منطقه یک شهرداری اصفهان بحث مجموعه فرهنگی شهید بهشتی بود، در حال حاضر این مجموعه دارای مشکلاتی است و قرار شد در تعامل با مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان موارد اعلام شده پیگیری و رفع شود.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز