جهانشاهی: ثبت نام مجدد کاندیداهای ورزش همگانی لازم نیست

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۳۳۱۶۵۹
جهانشاهی: ثبت نام مجدد کاندیداهای ورزش همگانی لازم نیست
دبیر هیئت و مجمع انتخابات ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: صحبتهایی در خصوص ثبت نام مجدد کاندیداتوری برای هیئت شنیده می شود که مطابق قانون نیست و اداره کل و فدراسیون باید با توافق یکدیگر تاریخ برگزاری انتخابات را اعلام کنند.

علیرضا جهانشاهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، در خصوص برگزاری مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های همگانی اظهار داشت:

۱۶ اسفند ماه آگهی ثبت نام برای داوطلبان برای مدت یک هفته اعلام کردیم که در پایان تاریخ قانونی آقایان رشید خدابخش، مدیر کل اسبق ورزش و جوانان استان اصفهان، رضا صادقی از مربیان و مدرسان فوتسال و سرپرست فعلی  هیئت و سعید رستمی از اساتید دانشگاهی ۳ نفری بودند ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: ظرف مهلت قانونی براساس آیین نامه ۲۴ بعد اسامی به اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ارسال شد تا نسبت به بررسی و تطبیق مدارک اقدام شود و بعد از آن بر اساس روال معمول می بایستی اعضا مجمع انتخاب شوند از جمله نمایندگان شهرستانها که این مسئله نیز انجام شود و با حضور اداره کل ورزش و جوانان ۱۰ نماینده شهرستان مشخص شدند.

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان اضافه کرد: لیست نهایی اعضا مجمع به حراست اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال شد تا بعد از استعلام این لیست در اختیار فدراسیون قرار گیرد و با هماهنگی رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان تاریخ انتخابات مشخص شود و اگر این روند قانونی اجرا می شد تابحال شاهد برگزاری مجمع انتخابات هیئت بودیم و علت تاخیر آن را نمی دانیم، البته صحبتهای متفاوتی اخیرا در این زمینه وجود دارد از جمله ثبت نام مجدد، که درست نیست و لزومی برای ثبت‌نام مجدد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تمام مراحلی که از سوی من به عنوان دبیر مجمع می بایستی صورت گیرد انجام شده، خاطرنشان کرد: تنها مراحلی که باید اداره کل انجام دهد و در نهایت مشخص شدن تاریخ برگزاری انتخابات با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون ورزشهای همگانی است که آخرین مرحله کمی به تاخیر افتاده است.

وی در پاسخ به اینکه تمامی مراحل در گذشته قانونی انجام شده و با تغییر مدیر کل ورزش و جوانان استان آیا انتخابات مجدد کاندیداها درست است یا خیر ، گفت: با توجه به اینکه هیچ گونه تخلفی صورت نگرفته؛ بنابراین ضرورتی برای این مورد وجود ندارد. هرچند این صحبت ها شفاهی بوده و به صورت کتبی موردی مشاهده نکردیم.

دبیر مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های همگانی تاکیدکرد: با توجه به تنوع رشته ها که به نوعی ۶۰ رشته زیر مجموعه این هیئت است، موجب بلاتکیلفی برنامه ها و ورزشکاران شده و هر لحظه تاخیر در انجام این موضوع به ضرر ورزشکاران این رشته ها است، هرچند در این مدت کوتاه سرپرست هیئت اقداماتی انجام داده که قابل توجه و دفاع است، از بحث مکانی هیئت که ساختمان مناسبی تدارک دیده شده گرفته تا برنامه بسیار خوب و متنوعی که در ایام نوروز برای شهروندان و مهمانان نوروزی انجام شد و همچنین پیاده روی بزرگی که بعد از ۱۵ سال مجددا هفته گذشته در اصفهان برگزار شد که این نشان از ظرفیت و مدیریت سرپرست فعلی است.

 جهانشاهی گفت: در صورت مشخص شدن وضعیت رئیس هیئت بطور قطع اقدامات بیشتر و با سرعت بهتری صورت خواهد گرفت که باتوجه به ماهیت هیئت که ورزش های همگانی است به نفع سلامت شهروندان و ورزشکاران تخت پوشش هیئت است.

انتهای پیام

نظر شما