اعطای ۱۳هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان اصفهان

۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۰۹:۵۳:۵۱
کد خبر: ۱۳۳۱۹۱۷
اعطای ۱۳هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان اصفهان
بیش از ۱۲۵ میلیارد تومان در قالب ۱۲ هزار و ۹۵۷ فقره تسهیلات قرض الحسنه در سال ۱۴۰۰ به مددجویان و نیازمندان استان اصفهان اعطا شد.

به گزارش حبرگزاری برنا از اصفهان، سید مجتبی حجازی مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، به تشریح خدمات ارائه شده این صندوق به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان واجد شرایط اشاره کرد و گفت: در سال گذشته، ۱۲هزار و ۹۵۷ مورد تسهیلات در قالب کارگشایی، مسکن، اشتغال زایی، شهریه دانشجویی، آموزش کسب و کار و امور درمانی به مبلغ ۱۲۵ میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان به  جامعه هدف پرداخت شد.

وی ادامه داد: این صندوق در سال گذشته بیش از ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه حمایتی به ۷ هزار و ۴۸۲ نفر از خانواده‌های نیازمند و هزار و ۹۸ فقره تسهیلات اشتغال به ارزش ۲۰ میلیارد و۳۳۴ میلیون تومان نیز به طرح‌های اشتغال مددجویان اختصاص داد.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان از پرداخت ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات درمان به خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و تاکید کرد: این میزان تسهیلات به ۵۰۳ بیمار تحت حمایت ارائه شد.

حجازی با اشاره به خدمات این نهاد به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، اضافه کرد: سال گذشته ۶ میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه در موارد فرهنگی به جامعه هدف پرداخت شد.

وی ارائه تسهیلات مسکن را از دیگر خدمات قرض‌الحسنه عنوان کرد و ادامه داد: در زمینه مسکن بیش از ۳۱ میلیارد تومان تسهیلات به ۲ هزار و ۱۸۳ نفر ارائه شد. 

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت، با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای سپرده گذاری در این صندوق، گفت: خیران حقیقی و حقوقی می توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس: (www.sqev.ir) و یا با سپرده گذاری در این صندوق از بسته تشویقی به عنوان هم افزایی از منابع صندوق بهره مند شده و به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز