سرمربی فوتبال بانوان سپاهان: بازیکنانم در حد توانایی‌شان بازی نکردند

۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۲۰:۵۷:۵۶
کد خبر: ۱۳۳۲۲۲۴
سرمربی فوتبال بانوان سپاهان: بازیکنانم در حد توانایی‌شان بازی نکردند
سرمربی تیم فوتبال زنان فولاد مبارکه سپاهان در روزی که خوب نبودیم بر اثر اشتباهات فردی گل خوردیم و شانس قهرمانی را از دست دادیم، اما هنوز فرصت برای دوم شدن داریم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، بیان محمودی امروز ( دوشنبه ۲ خرداد ماه) در نشست خبری پس از شکست ۳ برصفر تیمش در مقابل خاتون بم اظهار داشت: می‌دانستیم که این بازی بسیار حساس است به ویژه برای بم.
وی افزود: سه گل  که دریافت کردیم بیشتر به دلیل اشتباهات فردی بود، اما در کل مجموعه بازیکنانم آنقدر که می‌توانستند خوب  بازی نکردند.
وی  با بیان اینکه اول فصل که به سپاهان آمدم گفتم که ما جزو سه تیم اول  خواهیم شد، افزود: سپاهان این فصل نسبت به  سال های قبل بهتر بود و اختلافی که با تیم چهارم و همچنین رقابتی که با تیمهای اول و دوم جدول داریم این مسأله را تایید می کند.
سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان در خصوص بازی گفت: برنامه ما این بود که نیمه اول از یک سوم میانی دفاع پرس داشته باشیم، سیستم بازی را ۳-۳- ۴ تغییر دادیم و توانستیم بازی بهتری داشته باشیم.
محمودی با تقدیر از مدیر عامل و مسئولان باشگاه سپاهان اضافه کرد: امروز باشگاه سپاهان نشان داد که به بانوان اهمیت می‌دهد و امسال این بت شکسته شد و به نقش جهان آمدیم یعنی پیشرفت داشتیم و امیدوارم  این اتفاق تکرار شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز